نصب ایزوگام روی شیروانی انجام یک عمل کاملا منطقی و هوشمندانه در راستای تکمیل فرایند عایق کاری ساختمان است که بشدت انجام آن توصیه می شود .


 

 

 

 

 

 

 

 

ایزوگام چیست ؟ چرا باید روی شیروانی ایزوگام نصب کنیم ؟

ایزوگام یک ورق ساخته شده از یک لایه الیاف تیشو یا پشم شیشه می باشد که با استفاده از قیر طبیعی یا صنعتی در برابر نفوذ ، آب و رطوبت مقاوم سازی شده است ، ورق ایزوگام با لایه ایی به ضخامت 100 میکرون از جنس فویل آلومینیوم روکش شده است که موجب بازاتاب نور خورشید و جلوگیری از ورود گرمای آفتاب می گردد .

نصب ایزوگام روی شیروانی در تهران
انجام خدمات نصب و عایق کاری شیروانی و سقف های غیر هم سطح در تهران

 

دلایل نصب ایزوگام روی شیروانی

دلایل بسیار زیادی را می توان برشمرد که لزوم نصب ایزوگام روی شیروانی را توجیه پذیر می نمایند ، ما در این مقاله به بررسی دلایل نصب ایزوگام روی شیروانی خواهیم پرداخت و به این پرشی پاسخ خواهیم داد که نصب ایزوگام روی شیروانی خوب است یا نه ؟ پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید .

  1. نصب ایزوگام روی شیروانی مانع هدر رفت انرژی می گردد

ایزوگام علاوه بر آنکه یک عایق ضد آب می باشد ، عایق خوبی در برابر جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما نیز هست ، این قابلیت به دلیل وجود لایه الیاف پشم شیشه در ایزوگام می باشد .

بیشتر هزینه انرژی ساختمان ها امروزه به اتلاف انرژی برمی گردد ، ما بدرستی نمی توانیم انرژی سرمایشی و گرمایشی منزل را کنترل نماییم ، بیشتر گرما ی خانه ما در زمستان و همچنین سرمای تولید شده توسط کولر در تابستان از طریق روزنه های عایق نشده و یا در مجاورت فلز شیروانی هدر میرود و ما همیشه نیاز داریم تا پول بیشتری را صرف گرم کردن یا خنک نمودن منزل خود کنیم .

مدیریت انرژی در منزل توسط ایزوگام نمودن شیروانی کاملا قابل کنترل است ، ایزوگام بخوبی میتواند در زمستان از نفوذ سرما از طریق شیروانی جلوگیری نماید و از طرفی از خروج گرمای منزل از طریق شیروانی نیز ممانعت به عمل می آورد ، این عمل را ایزوگام در تابستان هم بخوبی انجام می دهد .

2. ایزوگام شیروانی عایق ضد صدا

معمولا همه کسانی که از شیروانی برای بام ساختمان خود استفاده می نمایند از این مورد بسیار نا راضی هستند که در زمان بارندگی صدای ریزش باران و برخورد قطرات آب روی شیروانی بشدت بگوش می رسد و این مسئله بسیار آزار دهنده است .

نصب ایزوگام در چنین وضعیتی می تواند خیلی موثر باشد ، نصب ایزوگام مانند یک عایق ضد صدا عمل نموده و مانع ورود صدا از سمت شیروانی به داخل ساختمان می گردد .

3. ایزوگام شیروانی عایق ضد آب و نشتی

در بسیاری موارد دیده شده که وقتی شدت بارندگی زیاد است و یا لایه قطوری از برف و یخ روی شیروانی را فراگرفته است ، آب به آهستگی از روزنه های شیروانی و محل اتصالات وارد ساختمان می شود . در این مورد تنها کاری که لازم است انجام دهید ایزوگام نمودن شیروانی است ایزوگام بخوبی از ورود نم و رطوبت و نفوذ آب جلوگیری می کند .

 

خدمات نصب ایزوگام شیروانی
انجام خدمات نصب و اجرای ایزوگام روی شیروانی

 

انتخاب ایزوگام مناسب برای شیروانی

در انتخاب و خرید ایزوگام شیروانی حتما به وارد زیر دقت نمایید ، تا از یک نصب ایزوگام خوب و با کیفیت لذت ببرید و از هزینه احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنید:

  • ایزوگام مورد استفاده برای نصب روی شیروانی باید دولایه و یا سه لایه و با روکش آلومینیوم با ضخامت بالا باشد . از انواع ایزوگام شنی و ایزوگام طرح دار هم می توانید جهت ایزوگام شیروانی و زیبا سازی آن استفاده نمایید .
  • سعی کنید از ایزو گام مرغوب و با کیفیت و دارای نشان استاندارد برای نصب روی شیروانی استفاده کنید .

برای آشنایی با مشخصات ایزوگام مرغوب و با کیفیت حتما این مقاله را مطالعه کنید .

 

قیمت ایزوگام برای شیروانی

همانگونه که گفته شده ما می توانیم برای نصب ایزوگام روی شیروانی از انواع ایزوگام فویلدار آلومینیومی ، ایزوگام طرح دار و ایزوگام شنی استفاده نماییم ، نوع انتخاب ما در اینجا تعیین کننده قیمت ایزوگام می باشد ، چرا که هر کدام از انواع ایزوگام نام برده شده با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار موجود می باشند .

برای سهولت در دریافت قیمت ایزوگام امروز ما بخش های خاصی را به این مهم اختصاص داده ایم و شما در هر لحظه می توانید با استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت ایزوگام اصل از لیست جدید و بروز شده قیمت ایزوگام در سال 99 آگاه گردید . همچنین می توانید جهت دریافت قیمت ایزوگابا نصب و اجرا در تهران از طریق تماس تلفنی با مشاورین شرکت ایزوگام اصل در تماس باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *