در ابتدا باید بگوییم که یک ایزوگام مرغوب بایستی به وسیله ی سازمان استاندارد مورد تایید قرار گرفته باشد و حتما بر روی رول ایزوگام نشان استاندارد و مشخصات استاندارد نوشته شده باشد. به طور معمول مشخصاتی ایزوگام مانند وزن و ضخامت و تاریخ تولید و انقضا بر روی رول های ایزوگام درج می‌شوند. در قدم بعدی باید بگوییم که ایزوگام خوب ایزوگامی است که دارای یک ضمانت نامه ی طولانی مدت باشد. زیرا یک تولید کننده ی ایزوگام که از کیفیت محصولات خود مطمئن می باشد دارای ضمانت نامه ی طولانی مدت نیز می باشد.




یک ایزوگام مرغوب و خوب ایزوگام پلیمری می باشد که از قیر 60_70 خالص ساخته شده است. ایزوگام هایی که تولید شده با قیر 60_70 ی باشند از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. ولی ایزوگام هایی که از قیر دمیده ساخته می‌شوند در مقایسه با ایزوگام هایی که ذکر کردیم دارای کیفیت پایین تری می باشند. طول عمر یک ایزوگام به موارد زیادی بستگی دارد که از جمله ی آن شامل شرایط آب و هوایی، تابش نور خورشید، نحوه ی مراقبت از ایزوگام، نصب ایزوگام به صورت صحیح و غیره می‌شود.

ایزوگام

ولی در کل یک ایزوگام خوب عمری ما بین ده الی پانزده سال دارد. یک ایزوگام خوب باید از ضخامت خوبی نیز برخوردار بوده و زیاد نازک نباشد تا در مقابل تغییرات جوی و رفت و آمد بر روی آن از مقاومت کافی برخوردار باشد. در کل یک ایزوگام استاندارد دارای عرض یک متر وطول ده متر می باشد. و به همین خاطر باید بگوییم که ایزوگام هایی با طول نه و یا یازده متر به هیچ وجه استاندارد نیستند. البته گاهی ایزوگام هایی سفارشی با طول بیست متر نیز داریم که به طور مخصوص سفارش داده می‌شوند و کاربرد آن ها برای دیوارهای بلند می‌باشد.

شما در ایزوگام اصل می توانید بصورت روزانه از جدول قیمت ایزوگام را با نصب و اجرا در تهران آگاه شوید . جهت دریافت هرگونه مشاوره کافیست تا با مشاورین ایزوگام اصل تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *