ایزوگام طرح دار /  قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام طرح دار در رنگ های متنوع ، قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران، استعلام روزانه قیمت انواع ایزوگام با نصب در مناطق 22 گانه تهران .

ایزوگام طرح دار چه نوع ایزوگامی است؟

چندین سال است که برای مقاومت بخشیدن و داوم بیشتر ایزوگام در برابر اشعه UV و تابش مستقیم نور خورشید از فویل آمومینیوم بعنوان روکش ایزوگام استفاده می شد ، روکش آلومینیوم موجب بازتاب نور خورشید شده و از گرم شدن بیش از حد ایزوگام و همچنین از نفوذ اشعه ماورا بنفش و تاثیر مخرب آن روی کیفیت قیر ایزوگام جلوگیری می نماید .

ایزوگام بار دوکش آلومینیوم دارای طرحی ساده بود و زیبایی و جذابیت چندانی نداشت ، بعلاوه آنکه برگشت و بازتاب نور خورشید توسط فویل آلومینیوم باعث آزار چشم بیننده می شده .

امروزه با روی کار آمدن نسل جدید ایزوگام ، جهت زیبا سازی بیشتر از فویل های طرح دار استفاده می شود که تمام نواقص و کاستی های ایزوگام های سری قبل را مرتفع نموده است . ایزوگام طرح دار بسیار زیبا و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید برخوردا می باشد . همین چشم نوازی ایزوگام طرح دار موجب شده که در بین خریداران از اقبال خوبی برخوردار شود .

 

انواع و اقسام ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار در حقیقت همان ایزوگام با روکش آلومینیوم می باشد و انواع آن تنها بستگی به طرحی دارد که با استفاده از تکنولوژی های روز روی فویل ایزوگام نفش بسته است ، از انواع ایزوگام طرح دار می توان به ایزوگام طرح آجر نما ، ایزوگام طرح چمن ، ایزوگام طرح سرامیک و یا ایزوگام با رنگبندی های متنوع اشاره نمود .

 

موارد استفاده از ایزوگام طرح دار

به دلیل زیبایی و تنوع رنگ ایزوگام طرح دار و مقاومت و طول عمر بسیار بالا ، می توان از ایزوگام طرح دار برای عایق کاری و زیبا سازی دیوار ها ، کف و و دیوار استخر و محوطه های دارای رفت و آمد استفاده نمود

 

نصب ایزوگام طرح دار

هیچ تفاوت خاصی در نصب و اجرای ایزوگام طرح دار با نصب ایزوگام از انواع دیگر وجود ندارد . در نصب ایزوگام طرح دار نیاز است تا تمامی مراحلی که در نصب ایزوگام ساده و روکش دار طی می شود را انجام داد .

شرکت ایزوگام اصل با سالها تجربه در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام ، آمادگی خودر را جهت فروش و نصب ایزوگام طرح دار با ارزانترین قیمت ، در سریعترین زمان و با ضمانت نامه کتبی ده سال در سراسر تهران و کرج اعلام می دارد .


 

 

 

 

قیمت ایزوگام طرح دار

انواع ایزوگام طرحدار با کیفیت های متفاوت توسط کارخانجات تولید ایزوگام در برندهای متنوع تولید می شوند که الزاما دارای قیمت های متفاوتی می باشند .

قیمت ایزوگام طرح دار
استعلام روز قیمت انواع ایزوگام طرح دار

خوشبختانه در شرکت ایزوگام اصل این امکان وجود دارد تا شما بصورت آنلاین و در کمترین زمان بتوانید از آخرین قیمت ایزوگام دلخواه آگاه شوید . کافی ست جهت استعلام قیمت ایزوگام با کارشناسان این شرکت از طریق شماره های تماس زیر همین صفحه استفاده نمایید و یا از لینک های زیر برای دریافت لیست قیمت ایزوگام استفاده کنید :

  1. قیمت امروز ایزوگام دلیجان
  2. قیمت ایزوگام در سال99
  3. قیمت ایزوگام2020

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *