قیمت ایزوگام از جمله عواملی است که می توانند نقش مهمی در افزایش یا کاهش کلی هزینه تمام شده احداث یک ساختمان و یا یک پروژه عمرانی باشد . استعلام قیمت ایزوگام بصورت روزانه و دقیق به همراه استعلام هزینه نصب ایزوگام می تواند کمک بزرگی به سازندگان ساختمان و انبوه سازان و پیمانکاران پروژه های عمرانی نماید تا برنامه ریزی دقیقتری برای مدیریت هزینه های ساخت و ساز داشته باشند .

قیمت امروز ایزوگام


 

 

 

 

 

 

خرید ایزوگام خوب در تهران

شروع فصل سرما و بارش باران و برف بسیاری از همشهریان تهرانی را وادار می کند تا کمی هم به فکر محل سکونت خود باشند . چکه کردن سقف منازل معمولا از فرسودگی عایق پشت بام خبر می دهد ، گذشت زمان باعث فرسایش و پایان عمر مفید ایزوگام می گردد ، بویژه اگر برای ایزوگام و عایق کاری ساختمان از ایزوگام خوب و با کیفیتی استفاده نکرده باشیم .

اما این بار سعی کنید قبل از خرید ایزوگام ، حتما ایزوگام خوب و با کیفیتی را انتخاب و خریداری کنید . پیش از آنکه خدمت شما عرض کنیم که قیمت ایزوگام خوب در تهران هر متر مربع چقدر است ؟ ابتدا باید شرح دهیم که اصولا ایزوگام خوب چیست ؟ و چگونه باید یک ایزوگام خوب و با کیفیت را انخاب و خریداری کنیم ؟ .

1. وقتی که به رول ایزوگام دقت می کنیم روی آن یک بروشور می بینیم که مشخصات آن ایزوگام روی کاغذ نوشته شده است ، قبل از هرچیز به داشتن نشان استاندارد ملی ایزوگام دقت نمایید .

2. در این برچسب در مورد میزان مقاومت ایزوگام در برابر سرما و گرما مطالبی ذکر شده است ، دقت نمایید که ایزوگام باید از قابلیت انعطاف و کش سانی بالای برخوردار باشد ، در غیر این صورت  یخبندان موجب ترک خوردگی و شکسته شدن ایزوگام شده و از همان روزنه آب به داخل ساختمان نفوذ خواهد کرد ، پس برای انتخاب ایزوگام خوب در تهران ایزوگامی را انتخاب نمایید که حداقل در برابر سرمای 15 درجه سانتیگراد زیر صفر و در برابر گرمای 40 درجه سانتیگراد بالای صفر مقاومت داشته باشد .

3. دقت به ضخامت ورق ایزوگام و همچنین ضخامت روکش فویل آمومینیومی ایزوگام و همچنین وزن ایزوگام هم می تواند ما را در انتخاب ایزوگام خوب کمک کند . ایزوگام خوب باید حدود 42 کیلوگرم وزن و 4 ملیمتر ضخامت داشته باشد .

 

قیمت ایزوگام خوب در تهران

امروزه تکنولوژی و فن آوری جدید موجب شده که اکثر محصولات و تولیدات ایزوگام کیفیت خوب و مناسبی دارند . هنگام خرید ایزوگام شما با انبوهی از ایزوگام های خوب و با کیفیت مواجه خواهید شد که هر کدام دارای قیمت خاص و متفاوتی می باشد . تشخیص قیمت ایزوگام خوب در تهران کار ساده ایی نیست بنابر این به شما پیشنهاد می کنیم قبل خرید حتما با یک متخصص با تجربه مشورت کنید .

یکی از مراکز تخصص در زمینه ایزوگام که می توانید در هر ساعت از شبانه روز جهت دریافت مشاوره و یا استعلام قیمت ایزوگام در تهران به آن رجوع نمایید وب سایت شرکت ایزوگام اصل می باشد .

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت رول ایزوگام ، قیمت امروز ایزوگام دلیجان ، قیمت ایزوگام ارومیه ، قیمت ایزوگام با نصب در تهران در هر زمان که مایل بودین با مشاورین ایزوگام اصل تماس بگیرید . ما در کمال افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *