قیمت ایزوگام شرق مشهد / آیا از قیمت ایزوگام شرق مشهد 6736 مطلع هستید ، آیا دوست دارید در هر لحظه از آخرین قیمت ایزوگام در سال 99 آگاه شوید ، آیا مایلید اطلاعات جامعی در مورد خصوصیات و ویژگی های ایزوگام شرق داشته باشید ، پس با ما این مقاله را دنبال نمایید .

ایزوگام ، ایزوگام شرق

 قیمت ایزوگام شرق مشهد / ایزوگام یک لایه عایق و مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشد که از مواد و فراورده های نفتی نظیر قیر طبیعی و یا قیر صنعتی و الیاف تیشو تشکیل شده است . این عایق رطوبتی حدود 40 سال است که وارد بازار شده و تا کنون توانسته است تا تمامی رقبای پیشن خود را از سر راه بردارد . قطر ایزوگام در حدود 4 ملمتر است و طول هر رول ایزوگام 10 متر می باشد.

استفاده و نصب ایزوگام بسیار ساده و آسان بوده و با اندکی گرم کردن توسط یک مشعل گازی براحتی روی هر سطحی چسبانده می شود. از محاسن نصب ایزوگام آن است که علاوه بر اینکه ایزوگام یک عایق رطوبتی مقاوم و بادوام و طول عمر بالا می باشد ، می تواند همزمان عایق ضد صدا و یا یک عایق مقاوم در برابر ورود گرما و سرما می باشد .

چرا ایزوگام شرق مشهد را انتخاب کنیم ؟

ایزوگام شرق مشهد با کد ثبت 6736 یکی از بهترین انواع ایزوگام استاندارد ، مرغوب و با کیفیت موجود در بازار می باشد ، ایزوگام شرق مشهد بسیار بادوام و پایدار و در عین حال از قابلیت انعطاف و کشسانی مناسبی برخوردار است ، ایزوگام شرق بخوبی در شرایط سرما و یخبندان از خود مقاومت نشان می دهد و برای استفاده در مناطق سردسیر و مناطق گرمسیر بسیار مناسب است ،

هر رول ایزوگام شرق 42 کیلوگرم وزن داشته و از دولایه قیر با کیفیت بالا و یک لایه تیشو یا الیاف پشم شیشه تشکیل شده است ، روکش ایزوگام شرق از جنس فویل آلومینیوم با ضخامت 100 میکرون تشکیل شده است .

از ایزوگام شرق مشهد با اطمینان خاطر می توانید در هر بخشی از ساختمان استفاده نمایید ، می توانید از ایزوگام شرق را برای نصب ایزوگام پشت بام ساختمان ، ایزوگام روی شیروانی ، ایزوگام دیوارها و یا هر کجای دیگر بکار ببرید . کیفیت ایزوگام شرق تضمین شده و در شرایط مناسب طول عمری معادل 15 سال دارد .

 

قیمت ایزوگام شرق مشهد

قیمت ایزوگام شرق مشهد ثبت 6736 با نصب در تهران و کرج

استعلام قیمت ایزوگام امروزه بسیار ساده و راحت است ، در هر زمان که نیاز داشته باشید تنها با جستجو در مرورگر گوگل می توانید نام شرکت ایزوگام اصل را ببیند . در وب سایت ایزوگام اصل می توانید در منوی سربرگ با کلیک بر روی گزینه قیمت ایزوگام از آخرین وضعیت قیمت ایزوگام امروز ، آگاه شوید . همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های زیر همین صفحه با مشاورین شرکت ایزوگام اصل ارتباط براقرار نموده و از لیست روزانه قیمت ایزوگام جویا شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *