جدیدترین قیمت ایزوگام ضد آب ، جدیدترین قیمت ایزوگام در سال 1402 ، آخرین قیمت ایزوگام فویلدار دلیجان ، قیمت روز ایزوگام شرق مشهد صادراتی ،

جدیدترین قیمت ایزوگام با نصب در تهران

جدیدترین قیمت ایزوگام

ایزوگام یک عایق رطوبتی است که امروز نقش بسیار مهمی در حفاظت از انواع ساختمان ها و ساخت و سازها دارد. در واقع امروزه همان طور که می دانید هزینه مصالح بسیار افزایش یافته است و بنابراین بسیار واجب است که بنا را از هرگونه فرسودگی حفظ کنید. رطوبت از جمله عوامل مهمی است که باعث فرسودگی زود هنگام ساختمان می شود. در صورتی که ساختمان آن طور که لازم است عایق کاری نشود بنای آن به زودی افت خواهد کرد و بنابراین اینجاست که خرید ایزوگام اهمیت بسیار زیادی می یابد. در ادامه ضمن معرفی این محصول نکاتی در مورد جدیدترین قیمت ایزوگام را نیز در اختیار شما قرار می دهیم.

اهمیت انتخاب ایزوگام 

لازم است بدانید که به درستی انتخاب کردن ایزوگام مسئله جدی و مهمی است که حتی پیش از گرفتن استعلام قیمت ایزوگام باید در مورد آن مطمئن شوید. در واقع در صورتی که به درستی اقدام به خرید ایزوگام نکنید ممکن است دو حالت زیر اتفاق بیوفتد :

▪︎ افزایش قیمت ایزوگام : ممکن است ایزوگامی که اکنون و به دلیل خرابی ایزوگام قدیمی انتخاب کرده اید نسبت به ایزوگام قبلی دارای افزایش قیمت باشد. در نتیجه این امر موجب می شود که شما مجبور شوید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. این در حالی است که در صورت انتخاب درست ایزوگام از همان ابتدا هیچ گونه خسارتی متحمل نخواهید شد. پس این نکته را لازم است در نظر بگیرید که توجه به نوع کاربرد مورد نظر همانند قیمت ایزوگام دارای اهمیت است.

▪︎ به دست نیاوردن نتیجه مورد نظر : هنگامی که نوع ایزوگام با نوع کاربرد مورد نظر تطابق نداشته باشد به احتمال زیاد نتیجه لازم را به دست نخواهید آورد. به عنوان مثال محیط هایی که در آن ها رطوبت بیشتری وجود دارد و آبریز نیز در آن زیاد باشد بهتر است از ایزوگام دولایه ای استفاده کنید چرا که اگر از نوع تک لایه استفاده کنید کیفیت عایق کاری قطعا کمتر خواهد شد‌.

به همین دلیل باید زمانی اقدام به خرید ایزوگام کنید که علاوه بر اطلاع داشتن از قیمت ایزوگام از کیفیت آن نیز مطمئن شوید تا بتوانید ایزوگام درجه یک و کاملا متناسب با نوع محل مصرف انتخاب کنید.

خرید ایزوگام با کیفیت

جدیدترین قیمت ایزوگام ممکن است با قیمت های قبلی دارای تفاوت باشد و این امر می تواند به دلیل تغییراتی که در نرخ ارز مواد اولیه به وجود می آید، اتفاق افتد. اما با این وجود نباید از خرید ایزوگام با کیفیت منصرف شوید چرا که ممکن است خسارات بیشتری را برای شما به وجود آورد. از جمله ویژگی های ایزوگام با کیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

▪︎ خرید با کیفیت ممکن است باعث افزایش قیمت ایزوگام شود. دقت کنید نوع با کیفیت ایزوگام حتما باید مقاومت کششی لازم را داشته باشد به این معنی که در صورت کشیدن آن به طول آن اضافه شود.

▪︎ ایزوگام با کیفیت به راحتی دچار پارگی نمی شود.

▪︎ به خوبی بتواند آب را جذب کند.

▪︎ مقاومت لازم را در مقابل سرما داشته باشد و همچنین دچار هیچ گونه شکستگی و یا ترک نشود.

▪︎ وزن استاندارد از جمله ویژگی هایی است که ایزوگام با کیفیت باید داشته باشد. به طور کلی وزن استاندارد هر رول ایزوگام چیزی حدود ۴۰ تا ۴۱ کیلوگرم است. البته این وزن باید تحت تاثیر وزن قیر باشد و نه مواد دیگری که برای ساخت ایزوگام از آن استفاده می‌کنند.

▪︎ ضخامت مناسب از جمله ویژگی هایی است که نه تنها موجب تطابق ایزوگام با کاربرد مورد نظر می شود بلکه حتی بر قیمت ایزوگام نیز تاثیر گذار خواهد بود.

▪︎ ایزوگام با کیفیت دارای جنسی است که با هوا فرسوده نمی شود.

هنگامی که از کیفیت عایق مورد نظر خود مطمئن شدید اکنون زمان آن است که یک شرکت و یا نمایندگی معتبری برای خرید ایزوگام را انتخاب نمایید. دقت کنید که انتخاب یک مرکز مناسب و معتبر برای خرید ایزوگام با کیفیت و البته مقرون به صرفه که قیمت ایزوگام را مناسب ارائه می دهد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *