ایزوگام جدید ، ایزوگام جدید مایع ، ایزوگام جدید طرح دار ، جدیدترین ایزوگام ، طرح ایزوگام جدید ، قیمت جدید ایزوگام ، ایزوگام جدید تهران ، قیمت ایزوگام جدید طرحدار در تهران .

 

قیمت ایزوگام جدید طرحدار در تهران

ایزوگام جدید

قطعا همه ی شما با ایزوگام آشنا هستید. در واقع ایزوگام یک عایق رطوبتی است که دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به حفاظت از سقف ساختمان و جلوگیری از ورود رطوبت و نم به درون ساختمان، اشاره کرد. اما علاوه بر قیمت ایزوگام نکته ای که لازم است به آن دقت کنید این است که مدت زمان عمر مفید ایزوگام به چه میزان است و چه زمانی نیازمند ایزوگام جدید خواهید بود. به طور کلی عمر مفید یک ایزوگام با کیفیت حدود 10 الی 15 سال خواهد بود. البته تخریب زودتر و یا دیرتر ایزوگام بستگی به شرایط محیطی و جوی مکان نصب ایزوگام  دارد.

طرح ایزوگام جدید

ترمیم ایزوگام

دلیل اینکه به شما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر قیمت ایزوگام لازم است به کیفیت آن نیز دقت کنید این است که در صورت نداشتن کیفیت ایزوگام پس از مدت زمان بسیار کوتاهی آسیب خواهد دید. در واقع هنگامی که ایزوگام آسیب می بیند جریان آب وارد ساختمان می شود و در نتیجه این امر ممکن است به کل ساختمان آسیب وارد نماید. اما شاید برای شما سوال باشد که چه زمان باید اقدام به ترمیم ایزوگام و یا تغییر کلی آن‌ پرداخت. شما می توانید مقداری آب را بر روی ایزوگام بریزید‌. در صورتی که سطح شکاف بسیار عمیقی دیده باشد و به عبارتی ایزوگام بسیار خراب شده باشد رطوبت وارد ساختمان خواهد شد و در نتیجه نیاز جدی به ایزوگام جدید خواهید داشت.

انواع آسیب های ایزوگام

پیش از آن ‌که اقدام به استعلام قیمت ایزوگام کنید و یا به عبارتی بهتر اقدام به خرید ایزوگام جدید کنید در ابتدا بهتر است با انواع آسیب هایی که ممکن است به ایزوگام ها وارد شود، آشنا شوید. به دلیل شرایط محیطی و جوی و یا حتی نصب کردن نامناسب ممکن است پس از گذشت مدت زمانی ترک هایی بر روی آن ایجاد شود. در این گونه مواقع استفاده از اجسام سنگین همانند قطعات فلزی، کولر آبی، باعث می شود آسیب جدی تری به ایزوگام وارد شود.

همچنین لازم است این نکته را ذکر کنیم که در هنگام ساخت و تولید ایزوگام از قیر استفاده می کنند که این امر موجب می شود در ساعت های گرم تابستان ایزوگام آسیب پذیرتر باشد. در واقع قیر یکی از مواد نفتی است که در دماهای بسیار بالا ذوب شدن را آغاز می کند. جالب است بدانید که حتی قسمت اصلی متصل شدن ایزوگام به سقف و همچنین عایق رطوبت از قیر ساخته شده است. بنابراین در صورتی که در معرض آفتاب تابستان قرار گرفته باشد میزان آسیب پذیری بسیار شدت می گیرد. به همین دلیل دقت به کیفیت ساخت ایزوگام اهمیت بسیار زیادی دارد.

نصب ایزوگام جدید

دقت کنید که حتی اگه قیمت ایزوگام بسیار زیاد باشد و کیفیت مناسبی را نیز داشته باشد پس از گذشت یک مدت معینی باید اقدام به نصب ایزوگام جدید و یا ترمیم آن کنید. هنگامی که ایزوگام خاصیت عایق بندی خود را به طور کامل از دست دهد حتما باید اقدام به نصب ایزوگام جدید کنید. برای این امر در مرحله اول باید ایزوگام اولیه که تخریب شده است را از سطح جدا نمود، چرا که این امر برای داشتن یک زیرسازی اهمیت فراوانی دارد.

همچنین ایجاد هرگونه آسیب ها مانند ترک، شکاف و یا ضربه باعث می شود ایزوگام نتواند به درستی عمل کند. برای اینکه بتوانند ایزوگام قدیمی را جداسازی نمایند از شعله و حرارت استفاده می کنند. این امر اندکی سخت خواهد بود اما موجب می شود از ایجاد هرگونه خرابی جلوگیری شود. یکی از مهم ترین مزیت های نصب ایزوگام جدید در مقابل ترمیم ایزوگام این است که از به وجود آمدن بار اضافی بر روی سقف جلوگیری می نماید‌.

به طور کلی لازم است بدانید که تعمیر ایزوگام فقط در صورتی انجام پذیر خواهد بود که ایزوگام آسیب جدی ندیده باشد‌. اما در صورتی که ایزوگام موجب آسیب رسیدن به خود ساختمان می شود باید حتما اقدام به نصب ایزوگام جدید کنید البته لازم است که علاوه بر قیمت ایزوگام و یا استعلام قیمت ایزوگام به کیفیت و مواد اولیه ساخت آن دقت کافی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *