قیمت خرید ایزوگام در تهران ، هر ساله با نزدیک شدن به فصل سرما بسیاری از افراد به ایزوگام کردن خانه های شان می پردازند. در واقع ایزوگام یک عایق رطوبتی ضد نفوذ آب است که از فروآورده های نفتی یا  قیر می باشد که از رطوبت و نفوذ آب جلوگیری می کند.

قیمت خرید ایزوگام درتهران



در گذشته برای عایق کردن محیط هایی که در معرض رطوبت بوده اند از قیر و آسفالت کردن به روش سنتی انجام می شد، اما با گذشت زمان با بوجود آمدن ایزوگام ها این عمل به آسانی انجام می شد. قیمت خرید ایزوگام در تهران به عوامل مختلفی مانند: جنس، متراژ، برندهای مختلف و … بستگی دارد. همچنین خرید ایزوگام در تهران به صورت متری می باشد، قبل از انجام خرید ایزوگام، ابتدا متراژ مورد نظرتان را تعیین کنید. از دیگر عواملی که در خرید ایزوگام در تهران موثر است اختلاف قیمت آن در نصب و بدون هزینه نصب می باشد. به بیان ساده تر ایزوگام روشی نوین و پیشرفته تر نسبت به روش های سنتی در گذشته است، که توسط کاه گل یا قیر سقف ها را عایق می کردند.

انواع ایزوگام مرغوب در تهران

انواع ایزوگام مرغوب در تهران ، ایزوگام ها در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند که این موضوع می  تواند در خرید و قیمت ایزوگام موثر باشد. انواع ایزوگام در تهران براساس مواد تشکیل دهنده، لایه و روکش به چند دسته تقسیم می شوند. به طورکلی مواد اصلی تشکیل دهنده ایزوگام الیاف مصنوعی و قیر می باشد، که تقریبا 10سال طول عمر دارند. انواع ایزوگام از نظر لایه به سه دسته تک لایه، دولایه، سه لایه تشکیل می شوند.

ایزوگام تک لایه ، ایزوگامی است که از یک لایه الیاف پلی استر تشکیل شده و مقاومت کمتری دارد. همچنین این نوع ایزوگام تک لایه از انعطاف بالایی برخوردار بوده و عمدتا برای مکان های گنبدی شکل کاربرد دارد.

ایزوگام دولایه  ، نسبت به تک لایه کمی ضخیم تر است و مواد تشکیل دهنده آن الیاف پلی استر و پشم شیشه می باشد. همچنین ایزوگام دولایه دوام و استحکام بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه دارد.

ایزوگام سه لایه ، نوع دیگری از ایزوگام است که از سه لایه الیاف تشکیل شده و به دلیل جذب قیر بسیار زیاد کیفیت بهتری دارد. و نسبت به دونوع قبلی مقاومت بیشتری در برابر حفظ رطوبت دارد.

مواد تشکیل دهنده ایزوگام در تهران

مواد تشکیل دهنده ایزوگام در تهران ، دسته بندی دیگر ایزوگام ها بر اساس مواد تشکیل دهنده آن ها است، که در دو نوع پلیمیری و دمیده تولید می شوند. درصد بیشتری از مواد تشکیل دهنده ایزوگام پلیمری قیر می باشد، که از مخلوط قیر و نفت خام پالایش شده و مواد دیگری تهیه می گردد. ایزوگام پلیمری دارای لایه آلومینیومی می باشد که معمولا برای مکان هایی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. دسته دیگر ایزوگام دمیده است که قیر، ماده اصلی در تولید آن می باشد و برخلاف ایزوگام پلیمری از دوام کمتری برخوردار است و در برابر نفوذ آب مقاومت کمتری دارد. ازایزوگام دمیده معمولا در باتری موتور و موارد دیگر استفاده می شود.

روکش ایزوگام در تهران

روکش ایزوگام در تهران ، از نظر روکش ایزوگام ها به چند دسته تقسیم می شوند: ایزوگام سنگ ریزه ای، ساده، فویلی، طرح دار.

ایزوگام سنگ ریزه ای، عمدتا بر روی سطح آن از سنگ ریزه های طبیعی پوشانده می شود و در رنگ ها و طرح های متنوع عرضه می شود. کاربرد این نوع ایزوگام معمولا برای نمای ساختمان می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان می دهد.

ایزوگام فویلی، از یک لایه روکش از جنس فویل آلومینیوم تشکیل شده که موجب جلوگیری از نفوذ نور می شود.

ایزوگام ساده، که نام دیگر آن پودری نیز می باشد، معمولا برای مکان هایی که در معرض تابش خورشید قرار ندارند استفاده می شود. مانند: سرویس بهداشتی، کف و دیواره ساختمان ها و … . در این روش برخلاف ایزوگام فویلی، از پودرهای معدنی به جای فویل استفاده می شود.

ایزوگام طرح دار، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع ایزوگام در طرح ها و رنگ های مختلف چاپی مانند: آجری، چوبی و … به منظور جلوه و زیبایی ساختمان ها استفاده می گردد.

نصب ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام در تهران ، هزینه نصب ایزوگام در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل مواردی شامل: متراژ، برند، نصب توسط متخصصان و شرکت های مختلف تولیدی می شود. می توانید برای نصب ایزوگام از متخصصان حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند، کمک بگیرید. نصب ایزوگام در تهران با اعزام نیروهای باتجربه در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا نصب ایزوگام با کیفیت بالاتری داشته باشید. همچنین نصب ایزوگام در تهران از جمله فعالیت هایی است که نیاز به دقت بالا دارد. زیرا در صورتی که این عایق کاری به درستی و با دقت انجام نشود، موجب کم شدن طول عمر ایزوگام ها می شود. نصب ایزوگام در تهران با ارائه خدمات حرفه ای، قیمت گذاری رقابتی و نصب سریع و با کیفیت برای مشتریان، متعهد به کسب رضایت و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان هستند.

قیمت ایزوگام در تهران

قیمت  ایزوگام در تهران ، برای خرید ایزوگام با قیمت مناسب پیشنهاد می کنیم مستقیما از کارخانجات تولیدی تهیه کنید. در نظر داشته باشید که قیمت ایزوگام رول با ایزوگام در متراژ مشخص متفاوت می باشد. همچنین عواملی مانند کیفیت و مرغوبیت کالا نیز در قیمت خرید ایزوگام در تهران موثر است. نکته دیگر اینکه مکان موردنظر برای ایزوگام شدن نیز، در قیمت ایزوگام تاثیر دارد. زیرا ایزوگامی که برای پشت بام به کار می رود نسبت به ایزوگام سرویس بهداشتی از نظر مواد به کار رفته در آن متفاوت است. در بیان دیگر قیمت خرید ایزوگام در تهران نسبت به مواد به کار رفته در تولید ایزوگام و روکش های سطح ایزوگام، متغییر است. خرید ایزوگام در تهران به صورت عمده نسبتا قیمت ارزان تری دارد. همچنین تولید ایزوگام با مواد مرغوب و با کیفیت در قیمت نهایی ایزوگام تاثیر می گذارد. بسیاری از کارخانه های تولیدی ایزوگام در تهران، در زمینه فروش این محصول به صورت عمده و بدون واسطه فعالیت دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *