ایزوگام قیمت تهران

 

همانطور که میدانید از گذشته تا به امروز عموم افراد به دنبال انواع عایق‌های رطوبتی برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت ناشی از بارش برف و باران به ساختمان‌های خود بوده‌اند. ایزوگام یکی از رایجترین و مناسب ترین انواع عایق رطوبتی است که در سطح گسترده مورد استفاده افراد قرار میگیرد. این محصول باعث می‌شود که محل از ورود نم و رطوبت و همچنین در برابر تابش نور و گرمای خورشید و ضربات متعدد در امان بماند.

ایزوگام بیشتر در مکان‌هایی مانند پشت بام، کف استخر، حمام، سرویس بهداشتی، لوله‌های آب و … به کار گرفته می‌شود.

با افزایش تقاضا برای خرید ایزوگام و نصب آن در محل شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی به ساخت و تولید آن پرداختند. شهر تهران به دلیل بارش‌های فراوان یکی از شهرهایی است که مصرف کنندگان هر ساله به دنبال نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام و همچنین استعلام قیمت ایزوگام هستند و به همین منظور تولید کنندگان و نمایندگی‌های زیادی در تهران به تولید و عرضه این محصول اقدام نموده‌اند. نصب ایزوگام در تهران در سال‌های اخیر افزایش یافته و به همین دلیل قیمت ایزوگام تهران یکی از مواردی است که خریداران به آن توجه زیادی می‌کند.

به طور کلی در تعیین قیمت ایزوگام عوامل زیادی مانند شرکت‌های عرضه کننده، کیفیت ایزوگام، قیر به کار رفته در ایزوگام، محل نصب، نصب ایزوگان در محل، الیاف مصنوعی به کار رفته در ایزوگام، نوع ایزوگام و ابعاد ایزوگام دخیل هستند که ذیلا به توضیح و شرح این عوامل خواهیم پرداخت.

 

ایزوگام قیمت تهران با نصب و اجرا

نوع ایزوگام

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت ایزوگام نوع این محصول است. ایزوگام در انواع مختلف تک لایه، دو لایه، سه لایه و چند لایه تقسیم تولید میشود که هر کدام از این انواع نیز به شکل ساده، پودری، آلومینیومی، طرحدار و بدون طرح ساخته می‌شوند.

در میان انواع ایزوگام نامبرده ایزوگام چند لایه به دلیل تعداد لایه‌های بیشتر از قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع ایزوگام برخوردار است. این نوع ایزوگام به دلیل کیفیت بالا بیشتر در لوله‌های آب و سدها به کار گرفته میشود. همچنین نوع آلومینیومی و طرحدار ایزوگام به نسبت ایزوگام ساده و پودری نیز گران تر می‌باشد.

 

نوع قیر به کار رفته و الیاف مصنوعی در ایزوگام

به طور کلی هر چه قیر به کار رفته در لیزوگام خالص تر بلشد ایزوگام از کیفیت بهتری برخوردار است و قیمت آن نیز بیشتر محاسبه خواهد شد. از طرف دیگر اگر الیاف مصنوعی به کار رفته در ایزوگام از کیفیت خوبی برخوردار باشند باعث نمی‌شود که ایزوگام شکننده و از هم گسسته نشود‌.

 

ابعاد ایزوگام

با توجه به مساحت و ابعاد سطح محلی که قصد دارید ایزوگام را در روی آن نصب نمایید، قیمت ایزوگام تهران متفاوت خواهد بود. هرچه مساحت و ابعاد مکان بیشتر باشد مقدار ایزوگام به کار رفته بیشتر خواهد بود و در نتیجه قیمت ایزوگام نیز افزایش می‌یابد.

 

هزینه نصب ایزوگام

اکر خرید ایزوگام همراه با نصب باشد، قیمت ایزوگام متفاوت خواهد بود‌ در واقع در تعیین قیمت ایزوگام همراه با نصب مواردی مانند هزینه تجهیزات به کار برده و دستمزد نصاب نیز در نظر گرفته می‌شود که این عامل باعث افزایش قیمت ایزوگام خواهد شد.

 

شرکت‌ها و کارخانه‌های عرضه کننده ایزوگام

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت ایزوگام نقش مهمی دارد، نمایندگی‌های فروش و با شرکت‌های تولید کننده این محصول است‌. با توجه به اینکه در شهر تهران تعداد این تولید کنندگان زیاد است و هر کدام از آنها قیمت خاصی را به عنوان قیمت ایزوگام معرفی میکنند، بهتر است که قبل از خرید ایزوگام در تهران ابتدا استعلام قیمت آن را داشته باشید و سپس این محصول را در نوع مورد نظر تهیه نمایید. امروزه بیشتر تولید کنندگان و کارخانه‌های فروش ایزوگام امکان استعلام قیمت ایزوگام را از طریق حضور در محل و همچنین از طریق سایت‌های فروش خود فراهم آورده‌اند. با توجه به این موضوع قیمت ایزوگام در تهران در نمایندگی‌های مختلف از روشها و طرق مختلف به اطلاع خریداران می‌رسد و این افراد می‌توانند به‌ راحتی استعلام قیمت این محصول را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *