قیمت ایزوگام تهران ، استعلام قیمت روز ایزوگام دلیجان در تهران ، قیمت ایزوگام در شرق تهران ، نمایندگی پخش ایزوگام در تهران ، قیمت انواع ایزوگام فویلدار در تهران .

قیمت ایزوگام تهران / جزیی و عمده

قیمت ایزوگام تهران

همان طور که می دانید در اصل ایزوگام نام بازرگانی یک نوع عایق است که برای جلوگیری از وارد شدن آب و رطوبت در مکان های مختلفی همانند پشت بام ساختمان ها، کف استخرها و حتی درون برخی از تجهیزات استفاده می شود. به طور کلی ایزوگام از مواد مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آن ها قیر، مواد نفتی و الیاف مصنوعی است.

از اصلی ترین فواید به کار بردن ایزوگام این است که با پوشش دادن یک ناحیه موجب افزایش طول عمر ساختمان می شود و البته از وارد شدن هرگونه خسارت به پیکر ساختمان ممانعت می کند. در ادامه قصد داریم شما را با قیمت ایزوگام تهران آشنا کنیم پس در صورتی که قصد دارید ایزوگام خریداری کنید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

انواع ایزوگام

طبیعتا اولین سوالی که برای همه افراد پیش می آید این است که قیمت ایزوگام چگونه محاسبه می شود؟ در واقع ایزوگام دارای انواع مختلفی است که آن ها را برحسب نحوه ساخت، مواد اولیه به کار رفته و همچنین نوع روکش موجود در آن ها دسته بندی می کنند. ذکر این نکته نیز ضروری است که انواع ایزوگام براساس کاربردی که دارند طراحی و تولید می شوند.

برای مثال نوع ایزوگام که برای استفاده در باتری ماشین ساخته می‌شود با نوع دیگری که برای کف استخر و یا ساختمان طراحی و تولید می شود طبیعتا دارای تفاوت های اساسی است. بنابراین در صورتی که قصد استعلام قیمت ایزوگام را دارید لازم است بدانید که نوع ایزوگام مورد نظر از مهم ترین عواملی است که بر روی قیمت ایزوگام تهران تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل در ادامه جهت شناخت بیشتر شما انواع ایزوگام را برای شما معرفی می کنیم.

نوع مواد سازنده ایزوگام

دقت کنید که قیمت ایزوگام بر اساس نوعی از مواد اولیه که در ساخت آن به کار می رود نیز تعیین می شود که به طور کلی به دو نوع کلی تقسیم می شوند.

۱. ایزوگام پلیمری : در این نوع ایزوگام حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد قیر وجود دارد. همچنین برای تهیه این نوع ایزوگام قیر، مواد نفتی و محصولات دیگر پتروشیمی را با یکدیگر ترکیب می کنند و سپس آن را در کارخانه ها به ایزوگام تبدیل می‌کنند. ترکیبی از پلی استر، لایه آلومینیومی و تیشو موجب شده این نوع ایزوگام بسیار محکم باشد و همین امور نیز بر روی قیمت ایزوگام با این نوع تاثیر می‌گذارد.

۲. ایزوگام دمیده : در این نوع ایزوگام نیز ماده اصلی قیر است با این تفاوت که برای تولید آن هوا را به یک مازوت و یا نفت کوره ای می دمند و به همین دلیل نیز به آن ایزوگام دمیده می گویند. طول عمر این ایزوگام نسبت به نوع قبلی کمتر است و همین امر نیز موجب شده است که ضریب نفوذ بیشتری داشته باشد و مقاومت لازم در مقابل آب و مواد نفتی را نداشته باشد. بیشترین کاربرد ایزوگام دمیده در اندود کاری، باتری موتور و یا ورق های پوشش بام است.

تعداد لایه های ایزوگام

انواع ایزوگام را همچنین برحسب تعداد لایه های به کار رفته در آن دسته بندی می کنند که در ادامه آن ها را معرفی می‌کنیم.

۱. ایزوگام تک لایه : این نوع ایزوگام عمدتا از پلی استر ساخته می شود که ضخامت کم و انعطاف پذیری بالایی دارد که معمولا موارد داخلی کاربرد دارد.

۲. ایزوگام دو لایه : برای ساختن این نوع ایزوگام علاوه بر موادی که در ساخت ایزوگام تک لایه استفاده می شود، تیشو را نیز به کار می برند که همین امر نیز باعث افزایش استحکام و البته ضخامت ایزوگام می شود البته لازم است این را نیز ذکر کنیم قیمت ایزوگام دولایه نسبت به تک لایه نیز بیشتر حساب خواهد شد.

در نهایت باید این امر را نیز ذکر کنیم که علاوه بر موارد نام برده شده اینکه ایزوگام از چه نوع روکشی تهیه شده است نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. به طور عمده ایزوگام در انواع روکش های آلومینیومی و یا سنگ ریزه ای تولید می شود که این امر نیز از عوامل مهمی است که موجب ایجاد تفاوت در قیمت ایزوگام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *