آیا ایزوگام پدیده ایی نوظهور است؟

باید قبول کنیم که ایزوگام امروزه یک تکنولوژی یا پدیده نوظهور نیست و در ایران حدود چهار ده است که جای کاربری های قیر گونی و آسفالت را در ساخت و سازهای شهری گرفته است . امروزه در ایران عایق کاری تمامی سطوح پشت بام ، استخرها ، سرویس های بهداشتی ، کف پارکینگ ها و … تماما با استفاده از نصب ایزوگام صورت می پذیرد .

بدلیل همین عمومیت در استفاده از ایزوگام برای کارهای عایق کاری است که امروز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی کامل ایزوگام ، بررسی انواع ایزوگام و معرفی بهترین ایزوگام در تهران و همچنین مقایسه قیمت ایزوگام ساخته شده توسط بهترین تولید کارخانجات تولید ایزوگام در ایران نگاهی کلی داشته باشیم .

 


 

قیمت بهترین ایزوگام در تهران

ایزوگام عایق رطوبتی آسان و مطمئن

در یک تعریف ساده باید گفت ایزوگام ، یک ورق ساخته شده از چند لایه قیر و الیاف تیشو و پلی استر است که تنها با اندکی گرم کردن بر روی هر سطحی چسبیده و مانع از ورود آب و رطوبت می گردد .  از ویژگی های مهم ایزوگام آن است که نسبت به آسفالت  اولا  نصب ایزوگام بسیار راحت تر و آسانتر است و در ثانی از دوام و طول عمر بسیار بالاتری برخوردار می باشد به گونه ایی که در شرایط مناسب طول عمر ایزوگام بین 10 تا 12 سال تخمین زده شده است .

 

شناخت بهترین ایزوگام 

ما در بازار با انواع مختلف ایزوگام از برندهای متفاوت روبرو هستیم که هرکدام دارای مشخصه های متمایز کننده ایی نسبت به دیگر انواع ایزوگام می باشند . ایزوگام تک لایه ، ایزوگام دولایه یا چند لایه ، ایزوگام ساده ، ایزوگام روکش دار از انواع ایزوگام موجود در بازار می باشند . برای پیدا نمودن بهترین ایزوگام در تهران کافی است به مشخصات ایزوگام استاندارد و با کیفیت دقت کنیم .

یک ایزوگام خوب اولا باید از قیر طبیعی با کیفیت مناسب تشکیل شده باشد و ثانیا از الیاف تیشو مرغوب ساخته شده باشد بعلاوه آنکه از تعداد لایه های بیشتری برخوردار بوده و دارای ضخامت خوبی باشد ، یک ایزوگام خوب باید ضخامتی حدود 4 ملیمتر داشته و وزن رول آن حدود 40 کیلوگرم باشد . همچنین روکش آلومینیوم ایزوگام نیز باید از ضخامت بالایی برخوردار باشد،

 

قیمت بهترین ایزوگام در تهران و البرز

برای اطلاع ازجدیدترین و بروز ترین قیمت ایزوگام با نصب در تهران و البرز پیشنهاد می کنیم تا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

مشاورین ایزوگام اصل در تمام ساعات شبانه روز آماده اند شما را در جریان آخرین لیست قیمت ایزوگام در سال 99 قرار دهند . قیمت بهترین ایزوگام در تهران و البرز را همراه با نصب سریع و ضمانت 10 ساله را تنها از ایزوگام اصل بخواهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *