قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام صدف گستر دلیجان ثبت 577 ، قیمت انواع ایزوگام صدف گستر دلیجان ،آگاهی از قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران و کرج ، قیمت ایزوگام صدف گستر با نصب و اجرا در تهران ، استعلام قیمت ایزوگام طرح دار صدف گستر دلیجان در تهران .

 

قیمت ایزوگام صدف گستر دلیجان

شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان کد ثبت 577

شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان یکی از بزرگترین و مجهز ترین و بروز ترین شرکت های تولید کننده عایق پیش ساخته ایزوگام در دلیجان اصفهان می باشد که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انواع ایزوگام را با نشان استاندارد ملی و با بهترین کیفیت متناسب با شرایط آب و هوایی ایران تولید می نماید ، محصولات تولید شده در شرکت صدف گستر دلیجان از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و دارای استحکام و دوام و طول عمر بسیار بالایی می باشند .

از انواع ایزوگام تولید شده در شرکت صدف گستر دلیجان می توان به محصولات زیر اشاره نمود :

  • ایزوگام زرفام شرق

دولایه با روکش فویل آلومینیومی با ضخامت ورق 3.7 میلیمتر و وزن کلی رول ایزوگام 37 کیلوگرم ، تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین قیر پلیمری و الیاف صنعتی ، بسیار سبک و مقاوم .

برای دریافت قیمت ایزوگام زرفام شرق دلیجان با نصب در تهران و کرج با ما تماس بگیرید

  • ایزوگام صادراتی اساطیر صدف گستر دلیجان با 20 سال ضمانت

ایزوگام اساطیر یکی از انواع ایزوگام تولید شده در شرکت صدف گستر دلیجان می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده و از کشسانی و انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشد ، کیفیت این ایزوگام در حدی است که از سوی شرکت سازنده به مدت 20 سال ضمانت گردیده و برای تضمین کیفیت 7 سال بیمه نامه معتبر نیز از سوی بیمه دانا به این ایزوگام تعلق گرفته است .

 

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام صادراتی اساطیر تنها در وب سایت شرکت ایزوگام اصل

 

  • ایزوگام صادراتی اکسیر محصول شرکت صدف گستر دلیجان

ایزوگام اکسیر یکی دیکر از انواع عایق های پیش ساخته تولید شرکت ایزوگام صدف گستر می باشد که از دولایه قیمر پلیمری و الیاف مصنوعی با کیفیت ساخته شده است . این ایزوگام 4 میلیمتر ضخامت داشته و در برابر سرما و گرمای شدید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است .

ایزوگام اکسیر نیز از سوی شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان 20 سال ضمانت گردیده است .

دریافت قیمت ایزوگام در سال 99 با نصب در تهران

 

  • ایزوگام صادراتی یلما با 20 سال ضمانت نامه کتی

محصول دیگر شرکت صدف گستر دلیجان ایزوگام صادراتی یلما می باشد . ایزوگام دولایه فویلدار یلما دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و شکستگی بوده و دارای انعطاف پذیری بسیار مطلوبی می باشد این ایزوگام با 7 سال بیمه و 20 سال ضمانت نامه کتبی شرکت سازنده عرضه می گردد .

 دریافت قیمت نصب ایزوگام در تهران توسط شرکت ایزوگام اصل

  • ایزوگام طرح دار صدف گستر دلیجان

از دیگر محصولات با کیفیت و مرغوب شرکت ایزوگام صدف گستر می توان به ایزوگام طرح دار اشاره نمود ، ایزوگام طرح دار علاوه بر  کیفیت و استحکام بالا از پوشش دارای طرح و رنگ های بسیار زیبایی برخوردار می باشد که از این ایزوگام می توان برای عایق کاری و نصب ایزوگام در دیوارهای نمای ساختمان استفاده نمود .

 

قیمت ایزوگام صدف گستر دلیجان با نصب در تهران و کرج

همانگونه که در این مقاله توضیح داده شد محصولات شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان از تنوع و رنگ بندی بالایی برخوردار می باشند و این شرکت چند توع ایزوگام مرغوب و با کیفیت را با برند های متفاوت تولید می نماید به همین دلیل هر کدام از محصولات دارای قیمت متفاوتی نیز می باشد .

شرکت ایزوگام اصل یک شرکت با تجربه 15 ساله در فروش و نصب ایزوگام در تهران و کرج می باشد که با در اختیار داشتن نیروی بسیار ماهر و متخصص خود می تواند در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت و الیته با ارزانترین قیمت انواع ایزوگام صدف گستردلیجان ثبت 577 را در تمامی مناطق 22 گانه تهران نصب و اجرا نماید . دریافت و استعلام قیمت روز انواع ایزوگام صدف گستر دلیجان در این وب سایت بسیار آسان می باشد ، برای دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران کافی ست از لینک های زیر استفاده نمایید و یا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

لازم بذکر است که دریافت مشاوره و بازدید از محل و برآورد هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج کاملا رایگان می باشد :

همکاران ما در شرکت ایزوگام اصل در تمامی ساعات شبانه روز و در طی ایام هفته آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *