قیمت ایزوگام بدون نصب در تهران ، قیمت جدید ایزوگام بدون نصب درب کارخانه ، قیمت روز ایزوگام دلیجان در سال 1402 ، قیمت ایزوگام شرق مشهد بدون نصب ، قیمت روز ایزوگام طرحدار و رنگی بدون نصب .

قیمت روز ایزوگام طرحدار و رنگی بدون نصب

قیمت ایزوگام بدون نصب

 

قیمت ایزوگام بدون نصب در تهران ،   امروزه ایزوگام یکی از پر کاربردترین کالاهای مصرفی افراد می‌باشد. این محصول با مقاومت و جنس خاص خود باعث می‌شود تا مکان مورد نظر از هر گونه نم، رطوبت و آسیب‌های ناشی از آب گرفتگی در امان باشد.

عایق‌های رطوبتی از گذشته تا به امروز همیشه مورد استفاده مردم قرار گرفته اند. در گذشته بیشتر از قیر گونی برای عایق نمودن پشت بام ها استفاده می‌کردند. امروزه با پیشرفت تجهیزات و صنعت ایزوگام جایگزین مناسبی برای قیر گونی شد.

ایزوگام در انواع مختلف تک لایه و چند لایه تولید میشود که هر کدام از این دو نوع نیز به صورت ساده یا پودری، فویلدار و بدون فویل و طرحدار و بدون طرح ساخته و به بازار تولید می‌شوند.

با توجه به افزایش تقاضای خرید ایزوگام کارخانه‌ها و شرکت‌های زیادی این محصول را در  انواع مختلف تولید و به بازار عرضه نموده‌اند. در نتیجه میتوان گفت متناسب با تعداد شرکت‌ها و کارخانه‌ها قیمت ایزوگام نیز متفاوت می‌باشد.

در تعیین قیمت ایزوگام عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند. در واقع قیمت ایزوگام متناسب با شرایط بازار روز ایزوگام و همچنین نوسانات موجود در آن ثابت نیست و همواره دچار تغییر و تحول می‌شود.

از طرف دیگر خريد ایزوگام یا با نصب انجام می‌شود و با بدون نصب‌ در این مطلب سعی داریم تا عواملی را که در تعیین قیمت ایزوگام بدون نصب است برای مصرف کنندگان گرامی شرح دهیم.

از مهمترین عواملی که می‌تواند در قیمت ایزوگام بدون نصب نقش مهمی داشته باشد موارد زیر را میتوان نام برد که هر کدام را مفصلا توضیح خواهیم داد:

 

_ نوع ایزوگام خریداری شده

_ برند تولید کننده ایزوگام

_ ضخامت ایزوگام

_ وزن ایزوگام

_ قیر به کار رفته در ایزوگام

_ فصل خرید ایزوگام

 

 

۱) نوع ایزوگام خریداری شده

 

ایزوگام در  انواع مختلفی مانند ایزوگام طرحدار، ساده، فویلدار و به طور  کلی ایزوگام تک لایه و ایزوگام چند لایه تولید   وارد بازار می‌شود. در بین این انواع قیمت ایزوگام چند لایه نسبت به سایر آن بیشتر می‌باشد. در واقع به دلیل اینکه تعداد لایه‌ها در این نوع ایزوگام بیشتر است مواد اولیه به کار رفته در آن نیز بیشتر می‌باشد در نتیجه قیمت آن نیز به نسبت سایر گران‌تر خواهد بود. از طرف دیگر نوع فویلدار و طرحدار ایزوگام نیز با نسبت نوع ساده و پودری ایزوگام قیمت بیشتری دارد.

 

 

۲) برند تولید کننده ایزوگام

 

با توجه به افزایش شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده ایزوگام قیمت ایزوگام نیز متفاوت است. در واقع بهتر است که خرید ایزوگام از برندهای معتبر و مطرح در کشور انجام شود تا منجر به صرف هزینه‌های زیاد و همچنین دوباره کاری نشود.

 

 

۳) ضخامت ایزوگام

 

یکی از عوامل مهمی که در تعیین قیمت ایزوگام بدون نصب نقش مهمی دارد ضخامت ایزوگام است. هر چه ایزوگام ضخیم‌تر باشد و به طور کلی ضخامت استاندارد و مناسبی داشته باشد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.

 

 

۳) وزن ایزوگام

 

ایزوگام مناسب، ایزوگامی است که وزن سبک داشته باشد تا بتوان به راحتی آن را در محل با رعایت اصول اولیه نصب نمود. وزن سبک ایزوگام باعث افزایش طول عمر این محصول نیز می‌شود.

 

 

۴) قیر به کار رفته در ایزوگام

 

در واقع مهمترین عامل تعیین کننده قیمت ایزوگام بدون نصب قیر به کار رفته در آن است. عموما در تولید ایزوگام از قیر پالایشگاهی استفاده می‌شود. استفاده از قیر خالص و باکیفیت سبب تولید یک ایزوگام باکیفیت و با افزایش قدرت چسبندگی و ماندگاری آن می‌شود. با توجه به انواع قیر موجود در بازار بهتر است که قبل از خرید حتما از نوع قیر به کار رفته در ایزوگام اطمینان حاصل نمایید.

 

 

۵) فصل خرید ایزوگام

 

معمولا خرید ایزوگام و نصب این محصول در فصول بهار و تابستان انجام می‌شود. با توجه به اینکه در فصول سرد سال سختی کار و تولید ایزوگام به نسبت سایر فصل‌ها بیشتر است در نتیجه قیمت ایزوگام نیز بیشتر خواهد بود.

با توجه به موارد یاد شده پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید استعلام قیمت ایزوگام را از برندهای تولیدکننده دریافت نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *