قیمت ایزوگام در تهران / ساده پودری

همانطور که میدانید عایق‌های رطوبتی از گذشته تا به امروز همیشه مورد استفاده عموم افراد قرار گرفته است. در گذشته بیشتر از قیرگونی جهت عایق کردن پشت بام‌ها استفاده می‌شد اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت ایزوگام جایگزین مناسبی برای آن شد.

قیمت ایزوگام در تهران ساده و روکش دار

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که در انواع مختلف تولید میشود. کاربرد اصلی ایزوگام جلوگیری از نفوذ نم و آب گرفتی به مکان می‌باشد. ایزوگام در انواع مختلف چند لایه، تک لایه، طرحدار و ساده یا پودری ساخته و تولید میشود.
ایزوگام ساده یا پودری بیشتر در مکان‌هایی مانند پشت بام نصب می‌شود. این نوع ایزوگام در برابر نور و گرمای خورشید و همچنین برف و باران مقاومت و استحکام بالایی دارد.
سطح ایزوگام ساده یا پودری از پودرهای خاص و یا سنگهای معدنی پوشانده میشود. انجام این عمل باعث می‌شود تا نمای محل و ساختمان شکل مناسب تری پیدا کند و به راحتی افراد بتوانند در سطح آن رفت و آمد نمایند.
ایزوگام پودری یا ساده نسبت به ایزوگام فویلدار تحمل بیشتری در برابر فشار و ضربه دارد. این محصول می‌تواند بدون پوشش اضافی برای عایق کاری محل استفاده شود.
به دلیل استقبال بیشتر مصرف کنندگان و خریداران از انواع ایزوگام و علی الخصوص ایزوگام پودری، تولید کنندگان زیادی این نوع ایزوگام را در بهترین و مناسب‌ترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنند.
خرید ایزوگام پودری در تهران به نسبت سایر شهرها به طور گسترده تر انجام می‌شود. به همین خاطر نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های زیادی به عرضه این کالا به بازار اقدام کرده‌اند.
با توجه به اینکه در تهران مقدار رطوبت زیاد میباشد، خرید ایزوگام پودری نیز افزایش یافته است.

قیمت ایزوگام پودری یکی از مواردی است که هر خریدار آن را در موقع خرید باید در نظر بگیرد.
به طور کلی در خرید هر محصول ابتدا کیفیت و مرغوب بودن و سپس قیمت آن مورد توجه خریداران قرار میگیرد. ایزوگام پودری نیز مانند سایر محصولات‌ از این مولفه تبعیت می‌کند.
قیمت ایزوگام پودری در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد.
نوع پوشش ایزوگام پودری، وزن ایزوگام پودری و ضخامت و کیفیت آن از عوامل مهمی لست که در تعیین قیمت ایزوگام در تهران تاثیر زیادی دارد.
به طور کلی هر چقدر کیفیت ایزوگام پودری بهتر باشد و مواد اولیه به کار رفته در آن مناسبتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در واقع در ساخت ایزوگام پودری و ساده قیر خالص و مناسبی استفاده می‌شود که این امر باعث طول عمر زیاد و ماندگاری بالای این محصول می‌گردد در نتیجه هر چقدر مقدار قیر به کار رفته در تولید و ساخت ایزوگام پودری بهتر و خالص‌تر باشد، کیفیت ایزوگام پودری نیز بیشتر بوده و در نتیجه در قیمت آن تاثیر زیادی خواهد داشت.
از طرف دیگر وزن و ضخامت ایزوگام پودری نیز یکی از عامل‌های مهم تاثیر گذار در تعیین قیمت ایزوگام در تهران می‌باشد. در واقع هر چه وزن ایزوگام کمتر باشد کیفیت آن بهتر بوده و در نتیجه قیمت بیشتری دارد. برعکس وزن ایزوگام که باید کم باشد هر چه ضخامت ایزوگام و تعداد لایه‌های آن بیشتر باشد کیفیت ایزوگام مناسبتر و بهتر است و موجب تغییر در قیمت ایزوگام در تهران می‌شود.
از آنجایی که کیفیت و ضخامت ایزوگام ساده یا پودری در جلوگیری از ورود آسیب‌های خارجی نقش مهمی دارد، بهتر است که در درجه اول به کیفیت و ضخامت ایزوگام و در وهله دوم به قیمت آن توجه نمایید.

با در نظر گرفتن این موضوع که ایزوگام پودری یا ساده در تهران خریدار و مصرف کنندگان زیادی دارد و افراد همواره به دنبال استعلام قیمت روز ایزوگام هستند، نمایندگی‌های فروش این محصول لیست استعلام قیمت ایزوگام را به صورت حضوری و فروش در محل و یا از طریق سایت‌های فروش به اطلاع خریداران و مشتریان می‌رسانند.
ایزوگام پودری یا ساده نوع پرکاربرد ایزوگام است که وظیفه‌ی اصلی آن جلوگیری از ورود هر گونه نم و رطوبت به مکان مورد نظر می‌باشد. میتوان گفت مزیت اصلی ایزوگام پودری مقاومت بالا برابر ضربات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *