لیست قیمت روزانه ایزوگام

ایزوگام و نصب ایزوگام

قیمت ایزوگام / امروزه ایزوگام تقریبا در هر کجای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد ، از پی  و فوندانسیون ساختمان گرفته ، تا دیوارها و کف پارکینگ ، آشپزخانه ، حمام ، تولت ، پشت بام و استخر ها ، ایزوگام یک لایه مقاوم در برابر نفوذ آب و نم است که از قیر و الیاف تیشو تشکیل شده است ، این ترکیب موجب شده که ایزوگام تا صد درصد از نفوذ آب جلوگیری نموده و طول عمری بین 10 تا 15 سال داشته باشد . نصب ایزوگام نسبت به دیگر عایق های رطوبتی بسیار ساده تر و آسان تر  است و این قابلیت را دارد که تنها با اندکی گرم شده روی هر سطح سیمانی ، فلزی ، موزاییک و کاشی و … چسبانده و نصب گردد . ایزوگام امروزه سهم خاصی در پروژه های عمرانی و شهری دارد و این محبوبیت به دلیل دوام و پایداری و سهولت در نصب و اجرای ایزوگام می باشد .

 

مواد تشکیل دهنده ورق ایزوگام

یک ورق ایزوگام از لایه ها و مواد مختلفی شکل گرفته است که از جمل این مواد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • یک یا دولایه قیر طبیعی یا صنعتی
  • الیاف تیشو یا همان پشم شیشه
  • چسب
  • مواد پلیمری
  • پلی استر
  • فویل آلومینیومی

 

انواع اصلی ایزوگام کدامند ؟

ایزوگام را در یک تقسیم بندی کلی می توان به دو نوع ایزوگام ساده و ایزوگام روکش دار تقسم نمود ، ایزوگام ساده از یک لایه الیاف پشم شیشه آغشته به قیر تشکیل شده است ، ایزوگام روکش دار به ایزوگامی گفته می شود که با استفاده از یک ورق فویل آلومینیومی روکش شده باشد .

در تقسیم بندی دیگری می توان ایزوگام را به انواع ایزوگام تک لایه که از یک لایه قیر تشکیل شده است و ایزوگام دولایه و ایزوگام سه لایه ، ایزوگام طرح دار ، ایزوگام شنی و ایزوگام آسان چسب تقسیم بندی نمود .

 

کدام ایزوگام بهتر است ؟

پاسخ به این پرسش بستگی که محل نصب ایزوگام دارد ، درمناطق سردسیر و مناطق گرمسیر و یا معتدل باید از ایزوگام متناسب با آن اقیلم آب و هوایی استفاده نمود . همچنین در بخش های مختلف ساختمان نظیر بام ساختمان ، دیوارها و یا استخرها می توان ایزوگام مناسب آن بخش را انتخاب نمود .

 

لیست قیمت روزانه  ایزوگام

با در نظر گرفتن مطالبی در این مقاله به آن اشاره شد خواهید دانست که نسبت به نوع ایزوگامی که ما انتخاب نموده ایم قیمت ایزوگام نیز متفاوت است ، البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر نوع ایزوگام ممکن است با برندهای متفاوتی در بازار موجود باشد که همین تنوع برند ایزوگام موجب تنوع در قیمت ایزوگام دلخواه مانیز می شود .

بهترین روش برای دریافت قیمت ایزوگام آن است که در وب سایت شرکت ایزوگام اصل ، منوی قیمت ایزوگام را کلیک نمایید . ما در این بخش تمام آنچه را که شما در مورد قیمت ایزوگام نیاز دارید را در مقالات متعدد در اختیار شما قرار داده ایم و شما بسهولت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید . ما در بخش قیمت ایزوگام سایت ایزوگام اصل شما را از لیست روزانه قیمت ایزوگام در سال 99 آگاه می سازیم ، همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت ایزوگام با نصب در تهران  با مشاورین شرکت ایزوگام اصل در تماس باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *