قیمت ایزوگام در کارخانه ، قیمت ایزوگام شرق دلیجان در کارخانه ، قیمت جدید ایزوگام در کارخانه های دلیجان ، قیمت روز ایزوگام در کارخانه شرق مشهد ، قیمت ایزوگام در کارخانه ثبت ۶۷۳۶ .

قیمت جدید ایزوگام در کارخانه های دلیجان

قیمت ایزوگام در کارخانه

 

تولید و مصرف ایزوگام امروزه در سطح وسیعی انجام می‌شود. ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که باعث می‌شود مکان از آب گرفتگی و ورود رطوبت حفظ شود. ایزوگام عموما در پشت بام، کف استخر، دیوارها و سایر مکان‌هایی که در معرض رطوبت و نم هستند نصب می‌شود.

امروزه با افزایش تقاضا کارخانه‌های زیادی به تولید و عرضه‌ي ایزوگام به مصرف کنندگان پرداخته‌اند.

تولید ایزوگام در انواع مختلفی صورت میگیرد. ایزوگام تک لایه، ایزوگام چند لایه، ایزوگام فویلدار، ایزوگام بدون فویل، ایزوگام طرحدار و ایزوگام ساده از معمول ترین نوع ایزوگام هستند که در کارخانه‌ها تولید می‌شوند.

 

عموما قیمت ایزوگام در کارخانه و در بازار متفاوت می‌باشد. قیمت ایزوگام مطابق با شرایط بازار و نوسانات موجود در آن روزانه در حال تغییر است. قیمت ایزوگام در کارخانه به عوامل متعددی بستگی دارد. در واقع بعد از کارخانه مواردی هستند که باعث افزایش قیمت ایزوگام میشوند‌.

از جمله مواردی که بهد از تولید ایزوگام در کارخانه در افزایش قیمت آن موثر است میتوان به افزايش هزینه‌ی حمل و نقل ایزوگام از ایزوگام تا محل، افزایش قیمت قیر به کار رفته در آن، افزایش هزینه‌های تولید و سود شخصی فروشندگان می‌باشد.

در واقع قیمت ایزوگام در کارخانه یکسری هزینه‌های اضافی مانند هزینه نصب و حمل و نقل را دارا نمی‌باشد.‌ قیمت ایزوگام در کارخانه به عواملی مانند دستمزد کارگران کارخانه، مواد اولیه به کار رفته در ساخت ایزوگام، نوع ایزوگام و همچنین تجهیزات مورد استفاده در کارخانه‌ها وابسته است.

 

یکی از  عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام در  کارخانه مواد اولیه به کار رفته در  این محصول است. همانطور که همه‌ی ما می‌دانیم مواد اولیه اصلی به کار رفته در تولید و ساخت ایزوگام قیر می‌باشد. با توجه به انواع مختلف قیر در بازار، نوع قیر به کار رفته در تولید ایزوگام و همچنین قیمت ایزوگام در کارخانه از موارد بسیار مهم می‌باشد. قیر در انواع مختلف با کیفیت و بی کیفیت و همچنین خالص و ناخالص در بازار موجود میباشد. هر چقدر قیر به کار رفته در ایزوگام خالص و با کیفیت باشد، ایزوگام تولید شده مرغوب تر بوده و ماندگاری زیادی دارد و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی‌شود.

 

از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام در کارخانه نوع ایزوگام تولید شده است. همانطور که بیان نمودیم ایزوگام در انواع مختلفی مانند ایزوگام تک لایه و ایزوگام چند لایه تولید میشود. هر چقدر تعداد لایه‌ها در ساخت ایزوگام بیشتر باشد، قیمت ایزوگام در کارخانه نیز بیشتر خواهد شد. از طرف دیگر نوعی دیگر از ایزوگام با نام ایزوگام فویلدار موجود است که علاوه بر مواد اولیه اصلی از فویل و آلومینیوم نیز در ساخت آن استفاده می‌شود. با توجه به این موضوع قیمت ایزوگام فویلدار در کارخانه نسبت به سایر انواع ایزوگام بیشتر می‌باشد. دلیل این امر مواد به کار رفته در نوع ایزوگام چند لایه و فویلدار است که نسبت به سایر ایزوگامها گران‌تر می‌باشد.

 

 

یکی از عواملی که در تعیین قیمت ایزوگام در کارخانه تاثیر دارد، دستمزد کارگران بخش تولید است. در واقع افزایش دستمزد کارگران بخش تولید باعث می‌شود که تولیدکننده قیمت ایزوگام در کارخانه را نیز افزایش دهد تا بتواند به راحتی تولید ایزوگام را انجام دهد.

 

 

از دیگر عواملی که بعد از تولید ایزوگام در کارخانه موجب افزایش قیمت ایزوگام میشود، هزینه حمل و نقل می‌باشد. خرید ایزوگام از‌ کارخانه و حمل آن از کارخانه به مکان مورد نظر هزینه‌ای تحت عنوان هزینه حمل و نقل را بر قیمت ایزوگام در کارخانه می‌افزاید.

 

امروزه تعداد زیادی از مصرف کنندگان خرید ایزوگام را در کارخانه انجام میدهند.  بنابراین لازم است که کارخانه‌های تولید کننده ایزوگام لیستی از قیمت ایزوگام در کارخانه آماده نموده و در صورت مراجعه مشتری به کارخانه به آنها نشان دهند تا مشتریان بتوانند خرید راحتی داشته باشند.

استعلام قیمت ایزوگام در کارخانه به صورت حضوری و با پرسش از کارشناسان کارخانه‌ی مد نظر امکان پذیر است.در واقع بهتر است که قبل از انجام خرید ایزوگام در  کارخانه ابتدا نگاهی به لیست قیمت ایزوگام بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *