قیمت ایزوگام با روکش فویل آلومینیوم

قیمت ایزوگام با فویل آلومینیومی

هر گاه ما برای خرید و نصب ایزوگام به نمایندگی های فروش ایزوگام رجوع می نماییم با انواع مختلفی از ایزوگام با کیفیت ها و برندهای مختلف روبرو می شویم ، مثل ایزوگام ساده پودری و بدون روکش ، ایزوگام روکش شده با فویل آلومینیوم ، ایزوگام روکش شده با ماسه و سنگ ریزه و …

اما هر کدام از این انواع ایزوگام مصارف و هدف خاصی را دنبال نموده و لزوما استفاده از هر نوع ایزوگام در تمامی محل های ساختمان مفید نمی باشد .

کاربرد ایزوگام با فویل آلومینیوم :

شاید تا کنون از خود پرسیده باشید که این روکش آلومینیومی بر روی ایزوگام چه مزایایی دارد ؟ روکش فویل آلومینیومی به دلیل خاصیت آیینه ایی باعث برگشت و بازتاب نور خورشید شده و از گرم شدش بیش از حد عایق ایزوگام جلوگیری می نماید . این خاصیت موجب طول عمر و دوام بیشتر ایزوگام در مناطق گرمسیری و کویری شده و از فرسودگی ایزوگام جلوگیری می نماید .

ایزوگام با روکش فویل آلومینیوم برای عایق کاری پشت بام ساختمان ها و همچنین دیوارها و کلا بخش های بیرونی ساختمان بسیار مفید و مناسب می باشد .

قیمت ایزوگام با روکش فویل آلومینیوم به موارد زیادی وابسته می باشد ، از جمله :

  • برند ایزوگام
  • تک لایه بودن و یا دولایه بودن ایزوگام
  • پلیمری بودن و یا قیر دمیده بودن ایزوگام .

ما در شرکت ایزوگام اصل انواع ایزوگام را از برند های معتبر و مطرح ایران با کیفیت استاندارد و ضمانت نامه و بیمه و قیمت بسیار ارزان ، برای ارائه خدمت بهتر به همشهریان گرامی آماده نموده ایم .

شرکت ایزوگام اصل آماده است که ساختمام مسکونی ، تجاری و یا صنعتی شما را در هر نقطه از تهران و حومه با استفاده از بهترین انواع ایزوگام و با ضمانت نامه کتبی حداقل ده ساله عایق کاری نماید . برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و همچنین دریافت قیمت نصب ایزوگام در تهران همین حالا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *