قیمت روز ایزوگام ، دریافت قیمت نصب ایزوگام در محله شهرک والفجر در شرق تهران

شهرک والفجر نام یکی از محله‌های منطقه ۶ تهران است. بافت این شهرک به سه بخش مناطق مسکونی تعاونی ساز، مناطق مسکونی شخصی ساز و اماکن عمومی تقسیم بندی می‌شود.

شهرک والفجر از شمال به بزرگراه شهید همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از غرب به خیابان کارگر شمالی و بزرگراه چمران و از شرق به بزرگراه کردستان و خیابان شیخ بهایی جنوبی محدود می‌شود.

از مهم‌ترین خیابان‌های این شهرک می‌توان به خیابان ایران شناسی، خیابان پانزدهم خرداد، خیابان یکم، خیابان دوم، خیابان پنجم، خیابان نهم، خیابان دهم، خیابان یازدهم، خیابان دوازده اردیبهشت و خیابان شهرداری اشاره کرد.

شرکت ایزوگام اصل سالهاست که در زمینه فروش و نصب ایزوگام در منطقه شرق تهران فعال است و پروژه های فراوانی را تا کنون در شهرک والفجر به انجام رسانیده است .

 

قیمت ایزوگام در شهرک والفجر تهران
قیمت ایزوگام در شهرک والفجر تهران

اگر شما هم جزء همشهریان عزیز ما و ساکن شهرک والفجر تهران هستید می توانید اجرای عایقکاری و نصب ایزوگام ساختمان خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید .

اجرای سریع و حرفه ایی پی و فوندانسیون ساختمان ، نصب ایزوگام پشت بام ، نصب ایزوگام روی شیروانی و سقف های غیر هم سطح ، نصب ایزوگام روی دیوار و نمای ساختمان ، ایزوگام کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی ، انجام کلیه امور تعمیرات و تعویض ایزوگام فرسوده با ارزانترین قیمت و با ده سال ضمانت بدون قید و شرط و بیمه نامه معتبر .

برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران کافیست با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *