قیمت ایزوگام درجه یک شرق دلیجان

ایزوگام شرق دلیجان بهترین محصول پلیمری موجود در بازار است.

کارخانه ایزوگام شرق دلیجان تولید کننده، محصولات درجه 1 خود را با ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش میباشد.

ایزوگام شرق دلیجان پلیمری

این شرکت در سال های فعالیت خود با فروش ویژه و قیمت های مناسب محصولات خود (ایزوگام سوپر صادراتی یا ایزوگام بردین دلیجان، ایزوگام حلزون دلیجان و ایزوگام طوفان شرق) بهترین تولیدکننده در این زمینه میباشد.

در این مطلب شما را با قیمت ایزوگام شرق دلیجان در کارخانه و ارزش های تولیدی محصولات  بیشتر آشنا می کنیم.

معرفی شرکت ایزوگام شرق دلیجان

ایزوگام شرق دلیجان نامی آشنا در صنعت تولید انواع عایق رطوبتی است.

پس هنگام خرید چنین محصولی باید دقت و آگاهی کافی از کفایت ها و مشخصات این ایزوگام داشته باشید چرا که در بازار، انواع ایزوگام شرق دلیجان موجود است که همه هم مدعی هستند از کیفیت و قیمت مناسب برخوردارند.

اما پسوند شرق و یا دلیجان می تواند پوششی برای عرضه محصول تقلبی باشد. ایزوگام شرق دلیجان با کیفیت پلیمری، وزن و ضخامت استاندارد، نشان استاندارد اصل و لیبل تولید و انقضاء عرضه شده و گارانتی کارخانه را دارد. نوع.

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب

. ایزوگام شرق دلیجان برای تولید کننده و مصرف کننده عایق های پیش ساخته رطوبتی اهمیت ویژه ای دارد

افزایش قیمت مواد اولیه و مهم ترین آن ها قیر پالایشگاهی چند عامل مهم در قیمت گذاری نهایی هر رول ایزوگام است

اما در حالت کلی قیمت محصولات تولیدی در شرکت ایزوگام شرق متفاوت است و معمولا رنج قیمت ایزوگام معمولی تولیدی در شرکت ایزوگام شرق دلیجان از متری 8 هزار تومان شروع میشود و تا متری 11 هزار تومان نیز در نوسان استو.

در مقایسه با ایزوگامی که کیفیت متوسطی دارد رنج قیمتی از 12 هزار تا 14 هزار میباشد.

اما اگر شما قصد خرید محصولات ایزوگامی با کیفیت بالا را دارید باید برای هر متر ایزوگام از مبلغ 14 هزار به بالا را در نظر بگیرید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت ایزوگام های ذکر شده قیمت عمده علیق رطوبتی شرق دلیجان و قیمت درب کارخانه است و در صورت خرید های جزئی از این کارخانه یا نمایندگی های معتبر این شرکت قطعا قیمت ها متفاوت خواهند بود.

نکته ی بعدی در مورد قیمت ایزوگام این است که تمامی قیمت ها به صورت حدودی گفته شده است و برای استعلام قیمت بهتر است روزانه به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید چرا که هر روزه این لیست قیمت دچار نوسان و تغییر خواهد شد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام شرق دلیجان

عوامل مختلفی بر روی این محصول تاثیرگذار خواهد بود که در اینجا به توضیح و شرح انها خواهیم پرداخت.

برای مثال در صورتی که ایزوگام از لایه های بیشتری تشکیل شده باشد و یا قیر ان مرغوب تر باشد به طبع در قیمت ایزوگام تاثیرگذار خواهد بود.

مورد بعدی در تاثیرگذاری قیمت ایزوگام روکشی است که به کار رفته است به عنوان مثال روکش سنگریزه و یا پودری نیز میتواند در قیمت نهایی ایزوگام تاثیرگذار باشد.

مورد بعدی وزن ایزوگامی است که شما درخواست میدهید که به طبع رول ایزوگام ها با ضخامت بالاتر دارای قیمت بالاتری است.

و در اخر نکته مورد توجه این است که قیمت فروش عمده با فروش جزئی متفاوت است و متراژ سفارشی مشتری در قیمت نهایی این محصول دخیل خواهد بود.

توصیه ما به شما خرید مستقیم از کارخانه شرق دلیجان به صورت مستقیم است چرا که زمانی شما از واسطه ها نسبت به خرید ایزوگام اقدام کنید حتما هزینه ای بالاتر را متحمل خواهید شد اما با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه شرق دلیجان این سود مستقیم شامل حال شما خواهد شد.

در رابطه با صادرات این محصول قابل ذکر است که این کارخانه محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلف صادر میکند و در زمینه صادرات محصول در زمینه های عایق رطوبتی دارای جایگاه مطلوبی است.

کشور های افریقایی و اسیایی و اروپایی از مشتریان ثابت محصولات این کارخانه هستند.

امید است با توجه به مطالب گفته شده بهره ی لازم در جهت خرید مناسب ایزوگام را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *