قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام بام گام عایق با نصب در تهران و کرج ، استعلام قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران با 10 سال ضمانت و 7 سال بیمه نامه معتبر .

ایزوگام بام گام عایق ارومیه

شرکت ایزوگام بام گام عایق ارومیه یکی از مطرح ترین کارخانجات تولید ایزوگام در شمال غرب ایران و در استان ارومیه می باشد ، این شرکت انواع ایزوگام را با جدیدترین تجهیزات و فن آوری روزدنیا و با نشان استاندارد تولید و روانه بازار می نماید .

به دلیل واقع گردیدن این شرکت در مناطق سردسیر و پر بارش کشور ، طراحی و مهندسی تولید ایزوگام بام گام عایق بگونه ایی است که کاملا متناسب با مناطق سردسیر بوده و تاب و تحمل یخبندان های شدید و بارش های سنگین را دارد .

استحکام و دوام و پایداری ایزوگام بام گام عایق ارومیه به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب ، بسیار بالا بوده و این ایزوگام از عمر مفید بالایی برخوردار است ، از ایزوگام بام گام عایق ارومیه می توان در مناطق سردسیر و گرمسیر ایران با اطمینان خاطر استفاده نمود .

 

ویژگی های ایزوگام بام گام عایق ارومیه

هر نوع ایزوگامی خوب و با کیفیتی  مسلما دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشد و ما در این مورد در مقاله مشخصات ایزوگام مرغوب به تفصیل صحبت نموده ایم .

ایزوگام بام گام عایق ارومیه نیز به عنوان یک برند معتبر دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در ادامه به آن پرداخته می شود :

  • ایزوگام بام عایق دارای نشان استاندارد ملی و استاندارد مدیریت کیفیت جهانی می باشد
  • در ساخت ایزوگام بام گام عایق از بهترین نوع قیر طبیعی و پلیمری استفاده گردیده است
  • ایزوگام بام گام عایق قابلیت تولید انواع ایزوگام با ضخامت 2 تا 5.5 میلیمتر را دارا می باشد
  • ایزوگام بام گام عایق بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر کشور می باشد
  • ایزوگام بام گام عایق از انعطاف پذیری و کشسانی بالایی برخوردار است .
قیمت ایزوگام با گام عایق ارومیه

فروش و نصب ایزوگام بام گام عایق در تهران

فروش و نصب ایزوگام بام گام عایق با ارزانترین قیمت ایزوگام و ارزانترین قیمت نصب ایزوگام  توسط کادر ماهر و نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام اصل در تمامی نقاط 22 گانه تهران و همچنین در تمامی محلات شهر کرج در سریعترین زمان و با بالاترین استاندارد کیفی با 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط از سوی شرکت سازنده و 7 سال بیمه نامه معتبر از بیمه ایران اجرا و انجام می پذیرد .

شما همشهری عزیز نیز در صورتیکه نیاز به نصب ایزوگام و عایق کاری ساختمان مسکونی و یا تجاری خود در تهران دارید و یا قصد انجام تعمیرات ایزوگام و یا تعویض ایزوگام فرسوده را دارید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

قیمت ایزوگام بام گام عایق ارومیه با نصب و اجرا

در هرلحظه که نیاز داشته باشید می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ایزوگام اصل و مراجعه به صفحه قیمت روز ایزوگام ، به جدیدترین و بروزترین لیست روزانه قیمت ایزوگام دسترسی داشته باشید ، ما در ایزوگام اصل بصورت روزانه و با آبدیت لحظه ایی آخرین قیمت ایزوگام در سال 99 را به اطلاع شما خواهیم رساند ، همچنین می توانید برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران همین حالا با ما تماس بگیرید ، همکاران ما در شرکت ایزوگام اصل شبانه روز آماده پاسخگویی به پرسش های شما و اعلام قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام می باشند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *