انواع قیمت ایزوگام صادراتی دلیجان .

انواع قیمت ایزوگام / فویلدار و ساده

هر سال با آغاز فصل های سرد و بارانی اغلب مردم به فکر نصب کردن عایق های رطوبتی برای جلوگیری کردن از خراب شدن سقف و ساختمان و همچنین جلوگیری از ایجاد نم هستند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم انواع قیمت ایزوگام را برای شما بررسی کنیم. در واقع اگر که بتوانید با قیمت ایزوگام و انواع آن نیز آشنا شوید و همچنین بدانید که کدام کیفیت بهترین خواهد بود می توانید به میزان بسیار زیادی از ایجاد خسارت و البته در هزینه ها صرفه جویی کنید.

مقایسه انواع قیمت ایزوگام

ایزوگام همانند هر محصول دیگری دارای ویژگی های خاصی است و برهمین اساس نیز قیمت آن تعیین و محاسبه می گردد. به عبارتی بهتر انواع قیمت ایزوگام بر حسب ویژگی هر نوع ایزوگام متفاوت خواهد بود و به همین دلیل در ادامه اقدام به معرفی ویژگی هایی می کنیم که باعث ایجاد تفاوت تنوع در قیمت ایزوگام می کند.

تعداد لایه ها

یکی از عواملی که موجب ابجاد تنوع در قیمت ایزوگام می شود تعداد لایه های ایزوگام است. در واقع انواع مختلف ایزوگام بر اساس لایه هایی که در ساخت آن ها به کار می رود به طور کلی در دو دسته یک لایه ای و دو لایه ای قرار می گیرند. در مورد این دو نوع ایزوگام لازم است بدانید که عمدتا نوع تک لایه ای دارای انعطاف پذیری و همچنین ظرافت بیشتری است. این در حالی است که نوع دو لایه ای دارای پلی استر است که همین امر نیز موجب ایجاد استحکام و ضخامت بسیار زیاد در ایزوگام می شود.

عایق رطوبتی دمیده

احتمالا تا کنون نام قیر را شنیده باشید. در واقع قیر یکی از اصلی ترین موادی است که در ساخت عایق رطوبتی دمیده به کار می رود. البته لازم است به این امر توجه کنید که ایزوگام نوع دمیده نسبت به نوع پلیمری آن دارای کیفیت پایین تری است و بنابراین همین ویژگی نیز موجب تاثیر بر قیمت ایزوگام شده است. به همین دلیل نیز از ایزوگام دمیده عمدتا برای پوشاندن باطری های اتومبیل و کاربردهای این چنینی استفاده می شود.

عایق رطوبتی پلیمری

ایزوگام پلیمری از دیگر انواع ایزوگام است که البته قیمت ایزوگام این نوعی متفاوت است. ایزوگام پلیمری در اصل به نوعی از ایزوگام ها گفته می شود که در ساخت آن به میزان بسیار زیادی قیر استفاده می شود. به عبارتی بهتر می توان گفت که ایزوگام پلیمری دارای شصت الی هفتاد درصد قیر است. همچنین از دیگر موادی که برای ساخت این نوع ایزوگام استفاده می شود می توان به پوشال پلاستیکی، پودر تالک و تیشو را نام برد.

انواع روکش های ایزوگام

برای مقایسه کردن انواع قیمت ایزوگام لازم است بدانید که از نظر روکشی که در آن استفاده می شود به طور کلی دارای دو دسته بندی زیر است :

  • روکش سنگریزه : به کار بردن روکش سنگریزه می تواند باعث افزایش زیبایی نمای آن شود. به عبارتی بهتر این روکش می تواند جنبه زیبایی ایزوگام را افزایش دهد.
  • روکش آلومینیوم : از این نوع روکش به طور عمده برای عایق کاری مناطقی که بسیار بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند، استفاده می شود. در واقع این امر به دلیل آن است که این نوع روکش توانایی این را دارد که نور را منعکس کند و همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل نور خورشید است.

انواع ایزوگام بر حسب استاندارد ملی

در کشور ایران، ایزوگام ها بر حسب استاندارد ملی به طور کلی دارای دو گروه بندی زیر هستند :

  • گروهی از ایزوگام های ویژه برای به کار بردن در انواع تونل ها، بدنه و سطح های خارجی هستند.
  • ایزوگام هایی که قابلیت استفاده در پی بنا و یا ساختمان را دارند.

در نهایت بسیار واضح است که انواع قیمت ایزوگام برای پشت بام و یا سایر مکان های مختلف براساس ویژگی هایی که دارند و همچنین اینکه از کدام شهر خریداری می شوند با یکدیگر تفاوت دارند. اما این مسئله را نیز در نظر بگیرید که علی رغم تمامی موارد گفته شده بازار ایزوگام به دلیل نوسانات موجود در کشور نیز به طور مداوم در حال تغییر است و بنابراین برای استعلام قیمت ایزوگام بهتر است به روز ترین قیمت ها را در نظر بگیرید و مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *