قیمت ایزوگام بدون دستمزد نصب

قیمت ایزوگام بدون دستمزد نصب در تهران و کرج

استعلام قیمت روزانه ایزوگام بدون دستمزد نصب ایزوگام  ، فروش بصورت رول 10 متری با ارسال رایگان در تمام مناطق و محلات تهران و کرج توسط شرکت ایزوگام اصل ، لطفا جهت آگاهی از آخرین قیمت ایزوگام در سال 99 تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .


 

 

 

 

 

 

 

ایزوگام چیست و چگونه فروخته می شود؟

قیمت ایزوگام / ایزوگام نوعی عایق رطوبتی ضد آب است که بصورت ورق نازکی با ضخامت 4 ملیمتر بوده و از لایه های مختلف قیر و الیاف تیشو و پلی استر ساخته شده است ، نصب آسان ایزوگام و همچنین دوام و طول عمر بالای آن موجب شده تا امروزه از ایزوگام برای عایقکاری تمامی بخش های ساختمان از پی و فوندانسیون گرفته تا ایزوگام سرویس بهداشتی ، کف و بدنه آشپزخانه ، ایزوگام دیوارها ، کف و بدنه استخر ، ایزوگام پشت بام و مخازن نگهدارنده آب از این عایق استفاده نمایند .

معمولا ایزوگام به دو صورت توسط شرکت های خدمات فروش و نصب ایزوگام فروخته می گردد :

در این نوع از فروش ایزوگام ، به درخواست مشتری علاوه بر خرید ایزوگام ، کار نصب و اجرای ایزوگام ساختمان نیز به شرکت فروشنده ایزوگام محول و واگذار می گردد .

در این نوع فروش ایزوگام ابتدا قیمت رول ایزوگام انتخاب شده توسط مشتری را در نظر گرفته و سپس هزینه نصب ایزوگام در محل نصب مورد نظر مشتری توسط کارشناسان برآورد می گردد . در انتها محاسبه می گردد که با قیمت ایزوگام با نصب و اجرا هر متر مربع چقدر می شود ، سپس با عقد یک قرار داد کاری و دریافت بیعانه از مشتری کار نصب ایزوگام آغاز می گردد .

شرکت ایزوگام اصل با بیش از 15 سال تجربه در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران و کرج ، آماده عقد قرار داد جهت نصب ایزوگام ارزان قیمت در تمامی نقاط پایتخت با بالاترین کیفیت و 10 سال ضمانت نامه کتبی و 7 سال بیمه از سوی بیمه ایران می باشد

در این نوع از فروش ، مشتری ایزوگام دلخواه خود را با مارک و برند و کیفیت خاص انتخاب و سفارش می دهد و ایزوگام را بصورت رول 10 متری مستقیم تحویل می گیرد ، از آنجا که کار نصب و اجرای ایزوگام در این نوع فروش به شرکت فروشنده ایزوگام واگذار نشده است لذا قیمت ایزوگام بدون دستمزد نصب و یا اجرت نصب و اجرا محاسبه می گردد .

ما در ایزوگام اصل شرایطی را فراهم نموده ایم که شما به آسانی می توانید از طریق وب سایت شرکت ایزوگام اصل ، ایزوگام دلخواه خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید . در صورت خرید اینترنتی ایزوگام ارسال ایزوگام خریداری شده در تمام نقاط تهران بر عهده شرکت بوده و کاملا رایگان درب منزل تحویل داده می شود .

لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب در تهران و همچنین جهت آگاهی از قیمت ایزوگام بدون دستمزد در تهران و کرج با ما تماس بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *