نصب ایزوگام / ما در این مقاله‌ تصمیم داریم مواردی را در رابطه با نصب ایزوگام که سایت ایزوگام اصل را همراهی می‌کنند توضیح  دهیم.

نصب ایزوگام

روش نصب ایزوگام

نصب ایزوگام / ایزوگام عایقی آماده می‌باشد، که این عایق را بر روی سطح های مختلف میتوان نصب نمود. نصب ایزوگام بر روی هر سطحی باید موارد و نکات مهمی را رعایت نمود. روش نصب ایزوگام بر روی هر سطحی متفاوت می‌باشد و شرایط خاص مربوط به خود را دارا می‌باشد. مثلا نصب ایزوگام بر روی سطحی که قیرگونی می‌باشد، چون این سطح چسبندگی خیلی بالایی را دارا می‌باشد، نصابی که نصب ایزوگام را انجام میدهد، حرارت شعله و مشعل را طوری باید تنظیم کند، که این حرارت نسبت به سطوح دیگر مانند آسفالت، بتون،یا موزاییک کمتر باشد.

در سطحی مانند موزاییک و یا سنگ به علت تب و ویژگی سرد بودن این سطوح بهتر است که بر روی آن یک لایه عملیات قیر ریزی انجام شود، سپس نصب ایزوگام را انجام دهیم. قیر کشی بر روی سطح قبل از نصب ایزوگام هم به شرایط زمانی بستگی دارد، اگر عملیات نصب ایزوگام در فصل تابستان باشد، باید از قیر مخلوط ویا قیر سفت استفاده کنیم، و اگر نصب در فصل زمستان انجام گیرد از قیر شل خالص می‌توان استفاده نمود، که در هر دو مورد هدف ما چسبندگی صد در صد نصب ایزوگام می‌باشد.

یکی از موفق ترین راههایی که ما میتوانیم کار نصب در ایزوگام را ضمانت نماییم، همان خوب چسباندن ایزوگام بر مکان مورد نظر می‌باشد ، که اگر این نکته مهم و اساسی رعایت گردد در آینده دچار مشکلات نخواهیم گردید. همان طور در سطوحی که شیروانی هستند، باید ایزوگام را با قالب خود شیروانی وفق داده و خوب چسباندن در این مورد هم باید دقت کنییم که در آینده و هنگام بارش آب جایی برای نفوذ در زیر ایزوگام نداشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *