نصب ایزوگام چیست و چگونه انجام می شود ؟

هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج

نصب ایزوگام همان انجام خدمات عایق کاری ساختمان است که با استفاده و بکاربردن ورق های ایزوگام انجام می پذیرد . ایزوگام یک عایق ضد آب است که از آن برای جلوگیری از نفوذ و یا نشت آب استفاده می گردد . تقریبا استفاده از عایق کاری در تمامی نقاط ساختمان از پشت بام گرفته تا پی ساختمان امری ضروری و حیاتی می باشد .

 


 

 


نصب ایزوگام معمولا با انجام خدمات تخصصی نظیر زیر سازی ، شیب بندی همراه است و یک نصاب حرفه ایی ایزوگام می باید به این امور کاملا واقف باشد .

چرا از ایزوگام برای عایق کاری استفاده می شود ؟

ایزوگام یک عایق رطوبتی نفت پایه می باشد و بیشتر سهم مواد تشکیل دهنده ایزوگام را قیر بخود اختصاص داده است . شاید بتوان گفت که به جهتی مواد تشکیل دهنده  ایزوگام با قیر گونی تفاوت چندانی ندارد ، پس چرا از ایزوگام برای عایق کاری استفاده میشود ؟

استفاده از ایزوگام در عایقکاری ساختمان دلایل فراوانی دارد که در این مقاله به بخشی از آنها اشاره می گردد :

نخست اینکه ایزوگام بسیار مقاومتر و بادوام تر از قیرو گونی می باشد ، عمر مفید ایزوگام در صورت نصب صحیح گاه ممکن است تا 15 سال باشد ، دوم اینکه ایزوگام در برابر سرما و گرما و تابش نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم است در صورتیکه قیر گونی در مقابل گرمای آفتاب شل شده و روی سطح شیب دار روان می شود و همچنین در زمستان بر اثر سرما ترک برداشته و می شکند . و سوم و مهمتر از همه آنکه نصب ایزوگام بسیار آسانتر و راحت تر از قیر و گونی می باشد ، فقط کافی ست با وسیله ایی مشعل مانند اندکی گرم شده و سپس روی سطح چسبانده شود .

 

هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج هر متر مربع

هزینه نصب ایزوگام بخش زیادی از قیمت ایزوگام ساختمان را به خود اختصاص داده است ، مرسوم آن است که هزینه نصب ایزوگام را با متر مربع محاسبه می نمایند ، هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج در سال 99 بین 3000 تومان تا 4000 تومان می باشد . این هزینه برای کارهایی با مساحت بین 100 متر تا 200 متر در نظر گرفته شده و بدیهی است که هزینه نصب ایزوگام در محل های با مساحت خیلی کم مثلا زیر 20 متر یا بالای 500 متر بصورت وافقی می باشد .

در شرکت ایزوگام اصل هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج کاملا ثابت بوده و هیچ تفاوتی بین نقاط دوردست یا نزدیک در میزان هزینه نصب وجود ندارد . حتی در شرکت ایزوگام اصل بازدید از محل و برآورد هزینه نصب کاملا رایگان انجام می گیرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *