نصب ایزوگام کلمه ایی است عام که به واژه های متعددی نظیر آموزش نصب ایزوگام ، خدمات نصب ایزوگام ، مقالات نصب ایزوگام ، قیمت ایزوگام ، قیمت نصب ایروگام  و موارد دیگر مربوط می گردد .

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام همراه با نکات بسیار مهمی است که دانستن این نکات برای همه لازم و ضروری می باشد . در این مقاله ما سعی می کنیم تا اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایزوگام را خدمت شما ارائه نماییم . با ما همراه باشید .


 

ایزوگام عایق ضد اب

منظور از ایزوگام عایق ضد آب چیست ؟ ایزوگام یک لایه ی تشکیل شده از قیر و الیاف پلی استر با ضخامت حدود 4 ملیمتر است که برای مانع شده از ورود آب و نم و رطوبت به درون سازه و یا جلوگیری از هدر رفت آب در مخازن و کانالها و استخرها از آن استفاده می شود .

ایزوگام تنها عایقی است که تا کنون در این زمینه عملکرد خوبی را از خود داشته و بازدهی و راندمان کاری بالایی را از خود بجا گذاشته است . این عایق که از مواد نفتی تشکیل شده از بیش از چهل سال است که در خدمت بشر برای استفاده در تمامی سازه های عمرانی و شهری قرار دارد .

 

برآورد و محاسبه متراژ و قیمت نصب ایزوگام

لازم است بدانید که محاسبه متراژ نصب ایزوگام به صورت متر مربع می باشد اما این محاسبه را با متراژ محل نصب براورد و محاسبه نمی کنند . مثلا اگر بام منزل شما 100 متر مربع می باشد ، به این معنی نیست که شما به 10 رول ایزوگام با 10 متر طول نیاز دارید .

ملاک محاسبه متراژ نسب ایزوگام به میزان ایزوگام مورد نیاز برای پوشش کامل سط مورد نظر بستگی دارد ، چرا؟ چون در هر ردیف کار شده از ایزوگام حدود 10 سانیمتر لایه های ایزوگام را روی هم قرار داده و بند کشی می کنند . بنابراین برای نصب ایزوگام پشت بام خانه شما با مساحت 100 متر مربع ممکن است به یازده یا دوازده رول ایزوگام نیاز داشته باشید ، چیزی معادل 120 متر مربع .

 

قیمت نصب ایزوگام ، دستمزد نصب ایزوگام

همانگونه که نصب ایزوگام را با متر مربع محاسبه می نمایند ، قیمت نصب ایزوگام یا دستمزد نصب ایزوگام را نیز با متر مربع محاسبه می نمایند . مثلا قیمت نصب ایزوگام در تهران و استان البرز توسط شرکت ایزوگام اصل بین هر متر مربع 3000 تومان تا 4000 هزار تومان در ظر گرفته شده است که البته این قیمت ممکن است برای کارهای با متراژ زیر 10 متر و یا بالای 500 متر دستخوش تغییرات اساسی شود ، در صورتی که محل نصب ایزوگام زیر 10 متر مساحت داشته باشد و یا بالای 500 متر مساحت ، قیمت نصب ایزوگام توسط نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام اصل بصورت توافقی انجام می گیرد .

بنابراین برای دریافت قیمت ایزوگام ، قیمت نصب ایزوگام و یا برآورد هزینه نصب ایزوگام در تهران و کرج حتما با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *