نصب ایزوگام همان چسبانیدن ورق ایزوگام روی سطوح می باشد که با هدف ایجاد یک لایه محافظ و مقاوم و عایق در برابر ورد نم و آب و یا جلوگیری از نشتی و هدر رفتن آن انجام می گیرد .

چرا نصب ایزوگام را باید به یک متخصص با تجربه بسپاریم ؟

نصب ایزوگام با تضمین کیفیت

نصب ایزوگام با تمام سهولت و سادگی ، تجربه بالا و تخصص خاصی را می طلبد چرا که در صورت عدم زیر سازی اصولی ایزوگام و یا هواگیری نکردن ایزوگام در زمان چسباندن آن و یا اینکه داغ نمودن بیشتر از حد مجاز ایزوگام و یا کمتر از آن ، رعایت نکردن و در نظر گرفتن شیب محل ایزوگام ، کار نصب ایزوگام ، ناقص و معیوب و همراه با مشکلات بعدی می باشد . برای مثال گرم کردن بیش از حد ایزوگام در زمان نصب موجب کم نمودن خاصیت کش سانی ایزوگام شده و این امر موجب می شود تا در فصول گرم و سرد سال ایزوگام ترک برداشته و نشتی پیدا نماید ، به همین دلیل است که بهتر است کار نصب ایزوگام را به نصاب ایزوگام متخصص و با تجربه بسپاریم .

 

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران

 

نصاب خوب ایزوگام را چگونه پیدا کنیم ؟

امروزه پیدا نمودن یک نصاب حرفه ایی و متخصص در نصب ایزوگام یا پیدا نمودن یک شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام در محل سکونت ما کار چندان مشکلی نیست ، با رجوع به مرور گر اینترنتی گوگل و جستجوی واژه کلیدی نصب ایزوگام ، این کار به راحتی قابل انجام است ، امروز اکثر شرکت های معتبر در زمینه نصب ایزوگام در بستر اینترنت دارای وب سایت شرکتی هستند ، از جمله شرکت ایزوگام اصل که سالهاست در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران و استان البرز فعالیت می نماید .

 

نصب ایزوگام با تضمین کیفیت ؟

قیمت ایزوگام و همچنین قیمت نصب ایزوگام امروزه هزینه زیادی را به بخش ساخت و ساز تحمیل کرده است و در این شرایط با قبول این همه هزینه مشتری حق دارد اطمینان حاصل نماید که کار نصب ایزوگام صحیح و اصولی انجام شده است .

به همین دلیل شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام معمولا بعد از نصب ایزوگام ، کار انجام شده خود را برای مدت زمان خاصی ضمانت می کنند تا در صورت هر گونه مشکلی مشتری بتواند پیگیری قانونی نماید.

شرکت ایزوگام اصل تمامی موارد نصب ایزوگام انجام شده توسط این شرکت را با ضمانت نامه کتبی 10 ساله تضمین می کند ، همچنین این شرکت تمامی موارد نصب ایزوگام در تهران و استان البرز را با 7 سال بیمه معتبر نزد بیمه ایران ، گارانتی و بیمه نموده است .

افتخار ما این است  خدمت گزار شما هستیم ، لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام و همچنین سفارش نصب ایزوگام با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *