نصب ایزوگام عایق مطمئن و با دروام

قیمت ایزوگام در سال 2020

ایزوگام با 40 سال سابقه در عایق بندی انواع سطوح ساختمان های مسکونی ، ادارات و تاسیسات شهری ، خیلی زود توانست تا رقیای قدیمی و کهنه کار خود مانند آسفالت و قیر گونی را به راحتی کنار زده و در بین تمام عایق های ضد آب حرف اول را بزند ، امروزه نصب ایزوگام حالت عمومی و اپیدمی بخود گرفته است بگونه ایی که هیچ ساختمانی پیدا نمی شود که در آن ایزوگام بکار نرفته باشد.

چه عواملی باعث محبوبیت ایزوگام شده است؟  

این حجم از محبوبیت کسب شده در بین مردم توسط ایزوگام اتفاقی نیست ، عوامل زیادی در این محبوبیت نقش موثر ایفاء می نمایند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سهولت و راحتی نصب ایزوگام

ایزوگام در مقایشه با آسفالت و غیر گونی بمراتب راحت تر و آسان تر نصب می شود ، این آسانی نصب به دلیل آن است که ایزوگام یه عایق از پیش آمده شده است و برای نصب ایزوگام لازم نیست عملیات خاصی انجام شود . کافی ست رول ایزوگام را گرم کنید و به راحتی روی هر سطحی که دوست داشتید بچسبانید .

  • قابل استفاده بودن نصب ایزوگام در تمام سطوح

ایزوگام این قابلیت را برای شما فراهم نمودن تا از آن برای عایق کاری هر مکان یا سطحی به سهولت و سادگی استفاده کنید . از بام ساختمان گرفته تا عایق کاری استخر ، عایق کاری دیوارها ، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ، پارکینگ ها ، تونل ها ، استخرهای پرورش ماهی ، کانال آب و هر مکان دیگری که به عایق کاری نیاز داشته باشد .

  • مقاومت و طول عمر بالای ایزوگام

ایزوگام در هر شرایط اب و هوایی در گرما و سرمای شدید هم از خود مقاومت بالایی نشان داده و از دوام و پایداری خوبی برخوردار می باشد ، طول عمر مفید ایزوگام حدود 10 سال است که در شرایط استفاده صحیح ممکن است تا 12 سال یا بیشتر نیز ادامه داشته باشد .

 

قیمت ایزوگام چگونه محاسبه می شود ؟

هر رول ایزوگام 10 متر طول دارد . در صورتیکه شما رول ایزوگام را خرید نمایید مشخص است که محاسبه قیمت ایزوگام بصورت مبلغ قیمت هر یک رول ایزوگام ایزوگام می باشد ، قیمت رول ایزوگام را در این بخش می توانید دریافت نمایید .

اما اگر ملاک قیمت ایزوگام را در متراژ نصب ایزوگام قرار دهیم ، محاسبه قیمت ایزوگام بصورت هر متر مربع می باشد . برای اگاهی بیشتر در این زمینه خوب است به مقاله قیمت ایزوگام با نصب در تهران رجوع بفرمایید .

 

قیمت ایزوگام در سال 2020 

تغییرات قیمت ایزوگام در طول سال ممکن است موجب شود تا شما نتوانتید برنامه ریزی درست و مناسبی را برای ساخت و سازهای خود داشته باشید . اطلاع دقیق از قیمت ایزوگام و همچنین قیمت نصب ایزوگام باعث می شود تا درک و آگاهی کافی از محاسبه تغییرات در لیست هزینه ها در هنگام عقد قرار دادهای کاری داشته باشید .


 


برای آنکه بتوانید از لیست جدید قیمت ایزوگام در سال 2020 میلادی آگاه شوید کافی ست با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید . همکاران ما در ایزوگام اصل آماده اند تا شما را در جریان بروز ترین و جدید ترین قیمت انواع ایزوگام قرار دهند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *