قیمت ایزوگام ، فروش و نصب ایزوگام بام گستر اصل تهران با 10 سال ضمانت و 5 سال بیمه ، نصب و اجرا در تمام نقاط تهران و کرج توسط نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام اصل ، مشاوره رایگان ، بازدید از محل رایگان .

 

قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران
قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران

 

 

شرکت ایزوگام بام گستر اصل تهران

این شرکت یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده ایزوگام در ایران می باشد ، شرکت ایزوگام اصل در شهرک صنعتی ساوه واقع گردیده و سالها است که بهترین انواع ایزوگام تک لایه و دو لایه فویل دار را با کیفیت بسیار بالا و دارای نشان استاندارد تولید می نماید .

البته چندی است که ااین شرکت محصولات خود را به دلیل تشابه اسمی که با ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 داشت ، با برند ایزوگام حفاظ بام میهن و با کد ثبت 370 وارد بازار نموده است ، محصولات حفاظ بام میهن دقیقا  همان کیفیت عالی را با خود دارند که ایزوگام بام گستر اصل تهران دارای آن بود

 

چرا ایزوگام بام گستر اصل تهران ؟

برند معتبر ایزوگام بام گستر اصل تهران سالهاست که به عنوان یک ایزوگام خوب و با کیفیت شناخته شده است و محصولات امروز ایزوگام بام گستر اصل تهران همچنان کیفیت بالای همیشگی را به همراه دارند . ایزوگام بام گستر اصل دارای 42 کیلو گرم وزن و 4 میلیمتر ضخامت ورقه بوده و از روکش آلومینیومی با کیفیت و ضخامت خوبی برخوردار می باشد . ایزوگام بام گستر اصل تهران در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی داشته و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است و دقیقا به همین دلیل  طول عمر این ایزوگام در شرایط مساعد و در صورت نصب ایزوگام به روش اصولی بین 10 تا 15 سال برآورد شده است .

 

قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران با نصب در تهران و کرج

شرکت ایزوگام اصل با بیش از 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و نصب ایزوگام بام گستر اصل تهران ، در تمامی نقاط کلان شهر تهران و کرج در خدمت همشهریان عزیز می باشد .

استعلام قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران در این وب سایت کاری بسیار ساده و راحت می باشد ، شما در هر لحظه که دوست داشته باشید می توانید جهت دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام به صفحه قیمت روز ایزوگام در وب سایت شرکت ایزوگام اصل مراجعه نمایید تا در جریان آخرین قیمت ایزوگام در سال 99 قرار بگیرید . همچنین جهت آگاهی از قیمت نصب ایزوگام بام گستر اصل تهران می توانید به مقاله قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران رجوع بفرمایید .

قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران بدون اجرت نصب در تهران

قیمت ایزوگام بام گستر اصل تهران بدون اجرت و دستمزد نصب در تهران و کرج هر متر 16000 تومان می باشد . ارسال ایزوگام به محل نصب در هر کجای تهران که باشید کاملا رایگان می باشد . جهت دریافت قیمت ایزوگام بصورت آنلاین می توانید به صفحه قیمت ایزوگام و دستمزد آن مراجعه نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *