نصب ایزوگام ، انجام خدمات نصب ایزوگام در تهران ، نصب ایزوگام توسط شرکت ایزوگام اصل در تهران و کرج با 10 سال ضمانت نامه کتبی ، سریعترین زمان در اجرای خدمات نصب ایزوگام ، 7 سال بیمه نامه معتبر .


 

 

 

 

 

 

 

نصب ایزوگام اصولی

عایق کاری و نصب ایزوگام خدمتی است که می باید به صورت اصولی و صحیح انجام شود تا از هزینه های دوباره کاری و یا تعمیرات بعدی آن جلوگیری شود . یکی از اصولی که هنگام نصب و اجرای ایزوگام باید به آن توجه خاص شود انتخاب ایزوگام مناسب و با کیفیت برای کار نصب می باشد . برای یک کار عایق کاری و نصب اصولی ابتدا دقت کنید که محل نصب ایزوگام در منطقه سردسیر کشور واقع شده است یا منطقه گرمسیر و یا منتطقه معتدل ، چون در صورت قرار داشتن در هر منطقه آب و هوایی نیاز به خرید ایزوگام مناسب با آن اقیلم خواهید داشت ، مثلا اگر شما در منطقه سردسیر زندگی می نمایید مسلما به ایزوگامی نیاز دارید که بتواند در زمان سرما و یخبندان دوام و پایداری مناسبی داشته باشد و دچار ترک خوردگی و شکسته شدن ایزوگام نگردد .

نصب ایزوگام در مناطق 22 گانه تهران
خدمات نصب ایزوگام در تهران

نکته اصولی دیگری که باید حتما به آن پرداخته شود این است که اصولا کار نصب در کجای ساختمان باید اجرا شود ، چرا؟ ، چون در هر هر بخش از ساختمان باید نوع خاصی از ایزوگام مورد استفاده قرار گیرد ، به عنوان مثل ایزوگامی که برای عایق کاری پشت بام ساختمان مناسب است به هیچ عنوان برای عایق کاری کف سرویس بهداشتی مناسب نیست ، ویا اینکه برای ایزوگام دیوارهایی که نمای باز دارند و بیشتر در محل دید هستند درست نیست از ایزوگام ساده پودری و با رنگ مشکی استفاده شود بلکه برای ایزوگام نمودن این دسته از دیوارها باید از ایزوگام های طرحدار با رنگ های جذاب بهره برد .

اصول نصب ایزوگام بعدی که همیشه باید مد نظر داشته باشید انجام زیر سازی ایزوگام می باشد . لازم است که محل نصب ایزوگام قبل از انجام نصب کاملا با استفاده از بتن و یا موزاییک صاف و سخت و محکم شود ، در صورتی که زیر ایزوگام درست زیر سازی نشده باشد شما حتما با نشت و فرورفتگی زمین مواجه خواهید شده که در این سورت ایزوگام نیست سوراخ شده و موجب نشت آب به محل ها و طبقات دیگر ساختمان می شود .

بخاطر داشته باشید که به هر اندازه که کار نصب ایزوگام اصولی تر انجام شود طول عمر مفید ایزوگام بالاتر خواهد رفت . بسیار دیده شده که در صورت نصب صحیح ایزوگام عمر ایزوگام تا 15 سال نیز افزایش یافته است .

 

خدمات نصب و اجرا ایزوگام در تهران
انجام خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران

خدمات نصب ایزوگام شرکت ایزوگام اصل

شرکت خدماتی ایزوگام اصل یکی از صدها شرکتی است که در تهران به انجام خدمات فروش و نصب انواع ایزوگام مشغولند . شرکت ایزوگام اصل در طول 15 سال خدمت در زمینه قیمت ایزوگام و نصب و اجرای ایزوگام در تهران و کرج توانسته است تا بحال بیش از 6000 پروژه نصب ایزوگام را در مناطق مختلف تهران و کرج چه بصورت طرح های ساختمانی و چه بصورت پروژه های عمرانی با موفقیت انجام دهد و این حسن سابقه و رضایتمندی مشتریان خوب ما است که امروز توانسته ایم با بهره گیری از بهترین نصابان سریعترین زمان در انجام خدمات نصب را با ارزانترین قیمت برای شما به امغان بیاوریم .

مشاورین شرکت ایزوگام اصل در تمام ساعات شبانه روز آماده اند تا شما را در جریان لیست جدید و بروز قیمت ایزوگام در سال 99 قرار دهند . لطفا جهت استعلام قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام با مشاورین ایزوگام اصل تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *