نصب ایزوگام / برای اینکه نصب ایزوگام با کیفیت و دوام بیش تری صورت گیرد لازم است تا در هنگام نصب ایزوگام برخی نکات را رعایت کنیم تا به بهترین نحو ممکن انجام شود، در این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از مهم ترین این نکات که برای نصب ایزوگام ضروری است، آشنا سازیم.

نصب ایزوگامدر صورتی که بر روی سطح مورد نظر سر ستون، انتهای میلگرد و یا وسیله ی نوک تیز دیگری وجود داشته باشد، آن ها را صاف رده و سطح مورد نظر را کاملا تراز نمایید. در صورتی که سطح مورد نظر با سرامیک پوشیده شده است در این صورت آن را با سیمان و دوغاب سیمان کاملا صاف و یک دست نمایید. هیچ کاه در هوای بارانی و برفی اقدام به نصب ایزوگام ننمایید و این کار را معطوف به روزهای افتابی کنید. در دماهای زیر ۵+ درجه سانتی گراد هیچ گاه اقدام به نصب نکنید زیرا لایه به شکل کامل شگل گیری نکرده و امکان ترک خوردگی آن بالا می باشد.

سطحی که قرار است ایزوگام شود بایستی عاری از هر گونه مواد نفتی و گرد و غبار و دیگر آلودگی ها باشد و بهتر است که قبل از اقدام به نصب سطح مورد نظر را کاملا شسته و جارو کنید. در صورتی که سطح مورد نظر فلزی باشد نباید هیچ گونه آلودگی و زنگ زدگی بر روی آن باشد و بهتر است تا از یک پوشش ضد زنگ نیز برای این منظور استفاده شود. سطوحی که داری زاویه های نود درجه است باید با سیمان به طور کامل ماهیچه کشی شوند.

بین سطح مورد نظر و ایزوگام باید به شکل اصولی هواگیری شود و ایزوگام به صورت کامل به سطح مورد نظر بچسبد. در هنگام نصب به مساله هم پوشانی ایزوگام ها با یکدیگر نیز توجه نمایید تا به صورت مناسب انجام شود.