نصب ایزوگام

ایزوگام / موارد حساس و مهمی که در نصب ایزوگام باید رعایت نمود.

  1. در نصب ایزوگام در ابتدا باید از ایزوگام خوب و باکیفیت و معتبر استفاده نمود.
  2. هر ایزوگامی با توجه به تولید ایزوگام و مواد پلیمری استفاده شده در تولید و در هنگام نصب ایزوگام تولید شده مواد پلیمری آن دمای مذاب ویژه ومرتبط به خود را دارا می‌باشد باید در هنگام نصب حرارتی  که به ایزوگام داده میشود  را به مقدار استاندارد آن ایزوگام رعایت  شود‌.
  3. در نصب ایزوگام باید اورلب ها را به اندازه‌ی استاندارد  یعنی ۱۰سانتی متر را رعایت نمود و در جوشکاری اورلب ها باید دقت زیادی شود‌ که پس از نصب و در آینده اور لبها و سربندها از هم جدا نشوند که باعث نفوذ آب در زیر لایه ایزوگام شود.
  4. در نصب ایزوگام در مکان هایی که در معرض نور افتاب هستند سعی کنیم از ایزوگام های فویلدار استفاده نماییم.
  5. اگر کف سرویس ها را با ایزوگام عایقکاری می‌کنیم از یک لایه قیر در زیر ایزوگام قبل از نصب استفاده نماییم و از ایزوگام پودری ساده و بدون فویل مصرف نماییم.
  6. بعد از نصب ایزوگام در مکان های حساس مانند سرویس ها تست غرقابی انجام دهیم و کارمان را تست نماییم تا از کارمان مطمإن شویم.
  7. در نصب ایزوگام در بدنه هایی که ارتفاع زیاد دارند حتما و صد در صد از ایزوگام.های فویلدار استفاده شود و ایزوگام را باید خوب داغ کرده بطوری که قیر پشت ایزوگام به حالت مذاب در امده و آن را به بدنه بچسبانیم که در آینده شاهد افتادگی ایزوگام در بدنه نباشیم.
  8. پس از نصب ایزوگام توصیه های لازم و واجب را جهت حفظ و نگهداری ایزوگام به کارفرما داده شود.
  9. در نصب ایزوگام جهت سربند ها و اورلبها از سمت ابروها و ناودان ها رعایت شود که این مسأله هم خیلی مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *