مشکلات نصب ایزوگام

ایزوگام

آشنایی با ایزوگام و کاربری های ایزوگام

امروزه با وجود ایزوگام کار عایق کاری بام ساختمان ، کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی ، دیوارها ، عایقکاری استخرها و … بسیار ساده و آسان شده است . اما واقعا ایزوگام چیست ؟

ایزوگام در واقع یک لایه قیر است که این قابلیت را دارد که با گرم نمودن به هر سطحی چسبانده شود و از ورود نم ، رطوبت و آب جلوگیری نماید . اما به منظور استحکام بخشیدن هر چه بیشتر به این عایق رطوبتی علاوه بر آنکه در لایه های قیر از مواد الیافی تیشو و پلیستر استفاده می گردد روی این ورق را با لایه نازکی از آلومینیوم هم روکش می کنند ، به این ترتیب میزان ماندگاری و طول عمر این ایزوگام تا 10 سال و بیشتر تضمین می گردد .


 

 

 

 

 

نصب ایزوگام

برای نصب ایزوگام ، نصاب ایزوگام با وسیله ایی به نام مشعل ورق ایزوگام را گرم نموده و به سطح کار مورد نظر می چسباند ، سپس ورق های دیگر را به ترتیب کنار هم می چسباند به صورتی که هر ورق حدود ده سانیمتر روی ورق قبلی را بپوشاند ، باید دقت نمود که لبه ها متناسب با شیب سطح روی هم قرار گیرند تا براحتی بتوانند آب را برای خروج به ناودان ها هدایت نمایند . در پایان نوبت به بند کشی میرسد ، در این بخش از کار نصاب لبه های روی هم قرار گرفته را گرم کرده و به کمک کاردک خوب به هم می چسباند تا از ایجاد هر گونه روزنه ایی برای ورود آب و رطوبت جلوگیری کند .

مشکلات نصب ایزوگام

این درست است که ما گفتیم که ایزوگام را با گرم نمودن به سطح مورد نظر می چسبانند ، اما واقعیت آن است که این کار به همین راحتی هم نمی باشد . نصب ایزوگام یک کار تخصصی است و نیاز به تجربه زیادی دارد . مشکلات فراوانی در زمینه انتخاب ایزوگام مناسب و نصب ایزوگام وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم .

  • انتخاب ایزوگام مناسب و مرغوب

هم آنگونه که مستحضر هستید ، هر نوع ایزوگامی را نمی توان برای هر سطحی و هر منطقه آب و هوایی استفاده کرد . مثلا ایزوگام با روکش آلومینیوم و یا روکش ماسه ایی برای کار عایق کاری بام ساختمان و مکان هایی که بیشتر در معرض تابش نور خورشید می باشند مناسب است در حایکه ایزوگام بدون روکش برای عایق کاری کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی بیشتر مناسب می باشد . همچنین انتخاب ایزوگام مناسب مناطق گرمسیر و سردسیر با هم متفاوت است ، بنابراین در زمان انتخاب ایزوگام باید به مشخصات ایزوگام مرغوب و مناسب دقت کافی شود تا بتوانیم بهترین بهره وری را از کار خود داشته باشیم.

  • قیمت ایزوگام

یکی دیگر از مشکلات در نصب ایزوگام ، قیمت ایزوگام می باشد ، ما باید بتوانیم ضمن انتخاب ایزوگام مناسب و مرغوب این ایزوگام را با قیمت مناسب و با صرف حداقل بودجه تهیه نماییم . اما این کار را چگونه باید انجام دهیم ؟ کافی ست در میان جستجوگر گوگل کلمه قیمت ایزوگام را سرچ کنیم و از بین وب سایت های معرفی شده چند مورد را بررسی نماییم و دقت کنیم که کدام شرکت می توانید ایزوگام مورد نیاز ما را از دیگران ارزان تر تهیه نماید .

پیشنهاد ما شرکت ایزوگام اصل می باشد ، چون ایزوگام سون با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران و البرز آمادگی دارد تا بهترین انواع ایزوگام با کیفیت را در سریعترین زمان در محل شما  با ارزانترین قیمت نصب و اجرا نماید ، جهت دریافت قیمت ایزوگام و سفارش نصب ایزوگام لطفا با ما تماس بگیرید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *