قیمت ایزوگام ، هرگاه شما نیزاز پیدا می کنید که با هدف جلوگیری از ورود آب و نم و رطوبت به داخل ساختمان ، بخش ها و سطوحی را عایق کاری و به اصلاح ایزوگام نمایید ، اولین پرسش هایی که به ذهن شما می رسد این است که قیمت ایزوگام استاندارد چقدر است ؟ ، چگونه ایزوگام خوب و با کیفیت را انتخاب کنیم ؟، به لیست قیمت انواع ایزوگام چگونه دسترسی داسته باشیم ؟ ، آیا قیمت ایزوگام ثابت است یا شرایط مختلف تغییر می کند ، قیمت نصب ایزوگام هر متر چند ؟ .

خوب اگر پاسخ به این سئولات را نمی دانید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید ، ما در این مقاله به تمام پرسش های شما در مورد ایزوگام ، قیمت ایزوگام ، نصب ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام به صورت کامل پاسخ خواهیم داد .

سرفصل های این مقاله لیست قیمت ایزوگام و نصب:

  • ایزوگام چیست ؟

  • انتخاب ایزوگام مناسب برای عایق کاری

  • انتخاب ایزوگام خوب و با کیفیت

  • لیست قیمت انواع ایزوگام بدون اجرت نصب

  • لیست قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا

لیست قیمت ایزوگام با نصب و اجرا
بروزترین لیست قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا

ایزوگام چیست ؟

عایق رطوبتی پوششی است که در برابر نفوذ هر گونه نم و رطوبت و نشت آب به داخل ساختمان مقاوم می باشد و انواع مختلفی دارد . یکی از انواع عایق رطوبتی و ضد آب که حود 40 سال است که وارد بازار عایق های رطوبتی گردیده است ، ایزوگام است .

ایزوگام یک عایق رطوبتی بشکل ورقی با ابعاد 10 متر طول و یک متر عرض و ضخامت حدود 3 تا 5.5 میلیمتر است که از فراوردها و مشتقات نفتی ساخته می شود . مواد اولیه تولید و ساخت ایزوگام که سهم بالایی در این عایق را به عهده دارند قیر و الیاف تیشو ( پشم شیشه ) می باشد .

به دلیل مقاومت و استحکام و طول عمر بسیار بالای ایزوگام ، امروزه ایزوگام نقش بسیار مهمی را در عایق کاری انواع سطوح داخلی و خارجی ساختمان ، پروژه های عمرانی و شهری ایفا می نماید ، موارد مصرف ایزوگام بسیار وسیع و گسترده است ، امروزه از ایزوگام برای عایق کاری پی و فوندانسون ساختمان ، عایق کاری دیوارها ، عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام ، نصب ایزوگام روی دیوار ، نصب ایزوگام روی شیروانی ، عایق کاری پل ها ، تونلها ، استخرها و مخازن نگهداری آب ، کانالهای آب رسانی و خاصه در همه جا استفاده می گردد .

 

انتخاب ایزوگام مناسب برای عایق کاری

بسیار مهم است که بدانیم ایزوگام انواع متفاوتی دارد ، از انواع ایزوگام می توان به ایزوگام تک لایه ساده پودری ، ایزوگام دولایه فویلدار ، ایزوگام طرح دار ، ایزوگام ماسه ایی و ایزوشینگل اشاره نمود که نوع سردسیری ، معتدل ، گرمسیری هر نوع در بازار موجود می باشد . لازم است بدانید که هر کدام از این محصولات برای عایق کاری بخش خاصی از ساختمان مفید و موثر و مناسب است پس باید قبل از شروع کار نصب ایزوگام در ساختمان ابتدا ایزوگام مناسب برای عایق کاری آن محل را بدقت انتخاب نمایید .

انتخاب ایزوگام خوب و با کیفیت

قبل از آنکه ما بخواهیم خودمان تشخیص دهیم که چه ایزوگامی خوب و با کیفیت است ، کارشناسان اداره استاندارد زحمت این کار را کشیده اند و به ایزوگام های خوب و مرغوب نشان استاندارد ملی داده اند بنابرین روی هر رول ایزوگام برچسبی چسبانیده شده که اطلاعات ساخت و زمان تولید و تاریخ انقضاء و همچنین نشان استاندارد روی آن قرار گرفته است .

مشخصه دیگر ایزوگام خوب و با کیفیت به مدت زمان ضمانت ایزوگام بستگی دارد ، معمولا ایزوگام خوب دارای 10 سال ضمانت نامه از سوی تولید کننده می باشد .

مشخصه دیگر ایزوگام خوب حالت انعطاف پذیری و کشسانی بالا می باشد ، با خم نمودن یک تکه ایزوگام می توانیم میزان مقاومت در برابر شکسته شدن ایزوگام را ببینیم .

یکی دیگر مشخصات ایزو گام مرغوب و با کیفیت توجه به ضخامت ورق ایزوگام و وزن آن می باشد ، ایزوگام  خوب دارای حداقل 4 میلیمتر ضخامت و وزن رول ایزوگام بین 40 تا 44 کیلو گرم خواهد بود .

 

لیست قیمت انواع ایزوگام بدون اجرت نصب

همانگونه که مستحضرید قیمت ایزوگام بدون اجرت نصب یعنی اینکه ایزوگام بشکل رول 10 متری خریداری می گردد و کار نصب و اجرای آن بر عهده مشتری می باشد . در این روش برای اعلام قیمت ایزوگام معمولا قیمت رول ایزوگام گفته می شود . ما در مقاله لیست جدید و بروز قیمت رول ایزوگام به تفصیل در این مورد صحبت نموده ایم .

در وب سایت ایزوگام اصل انواع رول ایزوگام از معتبر ترین برندها و با کیفیت های بسیار بالا متناسب برای عایق کاری و نصب ایزوگام در مناطق سردسیر و گرمسیر موجود است ، جهت دریافت ارزانترین قیمت انواع ایزوگام مرغوب و با کیفیت می توانید همین حالا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل از طریق شماره تماس های درج شده در زیر صفحه تماس بگیرید ، مشاورین ما می توانند در استعلام قیمت روزانه ایزوگام شما را کمک و یاری نمایند .

لیست قیمت ایزوگام بدون اجرت نصب
قیمت انواع ایزوگام بدون نصب و اجرا

لیست قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران

شرکت ایزوگام اصل مجری خدمات  مشاوره ، خرید ، فروش و نصب ایزوگام در تهران با بیش از 15 سال سابقه فعالیت و انجام هزاران پروژه عایق کاری و نصب ایزوگام در سراسر مناطق و محله های تهران ، آماده است تا خدمات عایق کاری و نصب ایزوگام محل مورد نظر شما در سریعترین زمان و با بالاترین استاندارد کاری به انجام رساند ، جهت دریافت جدیدترین لیست قیمت انواع ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران و کرج و آگاهی از قیمت روز نصب ایزوگام در تهران همین حالا با ما تماس بگیرد و یا به یکی از مقالات زیر به دلخواه خود و برحسب نیاز مراجعه نمایید :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *