ایزوگام /گاهی اوقات مشتریان محترم بام منزل خود را به هر دلیلی قصد ندارند کامل ایزوگام کنند و تصمیم دارند جزیی و لکه‌گیری نمایند در این خصوص به طور یقین قیمت ایزوگام نیز کاهش پیدا می‌کند.

ایزوگام

لکه گیری ایزوگام

ایزوگام / در این خصوص با تجربه های کسب شده باید گفت که اگر کار لکه‌گیری را بخواهیم موفق انجام دهیم کارهایی در این خصوص باید انجام داد که ما به آن‌ها اشاره خواهیم کرد در پشت‌بام‌هایی که قصد لکه‌گیری در آن‌ها هست ابتدا باید محل نم‌زدگی را نشانه و شناسایی کنیم و علت آن را در سطح پشت‌بام مشخص نماییم. پشت‌بام‌های هستند که سطح آن‌ها ایزوگام می‌باشد در این مورد اگر ایزوگام کاملا به کف پشت‌بام چسبیده باشد یا در آن نقطه کف پشت‌بام ترک برده و یا ایزوگام بر اثر طول عمر زیاد فرسوده و از بین رفته است که ایزوگام را در آن نقطه با مساحت بیشتری نصب می‌نماییم و آن را رفع عیب می‌کنیم.


 

 

 

 

 

 

 

جدا شدن ایزوگام از پشت بام

اگر ایزوگام از کف پشت‌بام ول شده باشد باید ایزوگام را با تیغ چاک زده تا جایی که ایزوگام به کف نچسبیده اگر ایزوگام قیر کافی برای چسبیدن مجدد داشته باشد آن را دوباره می‌چسبانیم در غیر این صورت آن را با جمع‌آوری نماییم و کار نصب ایزوگام را شروع نماییم. در نصب ایزوگام در لکه‌گیری ایزوگام را آنقدر باید حرارت داده که بعد از مدتی آب به زیر آن نفوذ نکند. در بعضی از سطوح مانند آسفالت هم جاهایی از پشت‌بام که خراب است می‌توانیم با ایزوگام مرغوب که خاصیت چسبندگی بالایی دارد لکه‌گیری نماییم.

موزائیک و ایزوگام

در پشت‌بام‌هایی که موزاییک می‌باشند و مشکل دارند اکثرا نمی‌توان با لکه‌گیری رفع نقص نمود چون آب از نقطه های دیگری در زیر ایزوگام می‌تواند نفوذ کند که لکه‌گیری در آن نقطه نم‌زدگی ریسک می‌باشد که احتمال دارد عدم موفقیت در این زمینه وجود دارد برای اگاهی و ااطلاعات بیشتردر مورد لکه گیری ایزوگام میتوانید از ما مشاوره بگیرید.