قیمت ایزوگام ، استعلام روزانه قیمت ایزوگام گل پوشش دلیجان با نصب و اجرا در تهران ، آگاهی از آخرین تغییرات قیمت انواع ایزوگام دلیجان با نصب در تهران .

قیمت ایزوگام گل پوشش دلیجان

 

ایزوگام گل پوشش دلیجان اصفهان

شرکت ایزوگام گل پوشش دلیجان یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید انواع ایزوگام می باشد ، شرکت ایزوگام گل پوشش دلیجان در شهرک صنعتی دلیجان واقع در کیلومتر 4 اصفهان واقع گردیده است . گل پوشش انواع ایزوگام ساده و دولایه فویلدار آلومینیومی را متناسب با شرایط آب و هوایی سردسیری و معتدل و گرمسیری تولید می نماید .

در ایزوگام گل پوشش انواع ایزوگام  BOF با استفاده از قیر دمیده یا اکسیده و BPP  با استفاده از قیر پلیمری یا پلاستیکی با بهترین کیفیت و با نشان استاندارد ملی تولید می گردد .

مشخصات ایزوگام گل پوشش دلیجان

  • وزن رول ایزوگام گل پوشش 42 کیلوگرم
  • ضخامت ورق ایزوگام گل پوشش 4 میلیمتر
  • ایزوگام گل پوشش دولایه نوع اکسیده BOF  متناسب برای مناطق معتدل و گرمسیر با مقاومت در برایر سرما تا منفی 5 درجه سانتیگراد و تحمل گرمای بعلاوه 90 درجه سانتیگراد
  • ایزوگام گل پوشش دولایه فویلدار نوع BPP پلیمری ( پلاستیکی ) مخصوص مناطق گرمسیر با تحمل سرمای صفر درجه سانتیگراد و گرمای بالای 120 درجه سانتیگراد

 

نصب ایزوگام گل پوشش دلیجان در تهران

شرکت ایزوگام اصل ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام در تهران با 7 سال بیمه نامه و 10 سال ضمانت کتبی بدون قید و شرط ، نصب انواع ایزوگام درجه یک و استاندارد در تمام مناطق 22 گانه تهران در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت توسط تیم مجرب و حرفه ایی شرکت ایزوگام ، نصب ایزوگام پشت بام ، نصب ایزوگام روی دیوار ، نصب ایزوگام روی شیروانی ، لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

 

قیمت ایزوگام گل پوشش دلیجان با نصب در تهران و کرج

انواع ایزوگام گل پوشش دلیجان متناسب برای استفاده جهت عایق کاری تمامی بخش های ساختمان در شرایط آب و هوایی ایران جهت عرضه و فروش و نصب در تهران و کرج موجود می باشد .

همشهریان عزیز ما در تهران و کرج می توانند جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در سال 99 با ما تماس بگیرند ، همچنین لینک های زیر می تواند در استعلام قیمت ایزوگام در تهران به شما کمک نماید :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *