قیمت ایزوگام ، لیست جدید قیمت ایزوگام گستر بام بهمن دلیجان ، دریافت جدول قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران ، آگاهی از قیمت رول ایزوگام گستر بام بهمن دلیجان ، لیست قیمت ایزوگام استاندارد در تابستان 99 ، قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران ، استعلام قیمت روز ایزوگام در بخش قیمت روز ایزوگام وب سایت ایزوگام اصل .

قیمت ایزوگام گستر بام بهمن دلیجان

 


 

معرفی ایزوگام گستر بام بهمن دلیجان

شرکت ایزوگام گستر بام بهمن یکی از بزرگترین و مجهز ترین شرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی پیش ساخته در دلیجان اصفهان می باشد . این شرکت با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا توانسته است انواع ایزوگام تک لایه ساده پودری و دولایه فویلدار آلومینیومی را  در دو نوع ایزوگام پلیمری و ایزوگام اکسیده با استفاده از مواده اولیه مرغوب و با کیفیت تولید و عرضه نماید . محصولات تولید شده در این شرکت منطبق با نیاز های اقلیمی و جغرافیایی ایران تولید شده و قابل استفاده در تمامی مناطق سردسیر و گرمسیر در ایران می باشد .

قیمت ایزوگام گستربام بهمن دلیجان

لیست قیمت امروز ایزوگام گستر بام بهمن دلیجان به قرار زیر می باشد :

  • قیمت ایزوگام تک لایه گستر بام دلیجان با نصب و اجرا در تهران هر متر مربع 16500 تومان
  • قیمت رول ایزوگام تک لایه گستر بام دلیجان ساده با ارسال رایگان در تهران و کرج 130.000 تومان
  • قیمت ایزوگام دولایه فویلدار آلومینیومی گستر بام با نصب در تهران و کرج هر متر مربع 24000 تومان
  • قیمت رول ایزوگام دولایه فویلدار گستر بام دلیجان با ارسال رایگان در تهران 165.000 تومان

دریافت لیست بروز شده قیمت انواع ایزوگام دلیجان در وب سایت ایزوگام اصل بسیار ساده می باشد ، برای این منظور به بخش دکمه قیمت ایزوگام را در منوی سایت ایزوگام اصل کلیک نمایید تا به تمامی مطالب مربوط به قیمت انواع ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام در تهران دسترسی داشته باشید . همچنین می توانید برای اطلاع سریع از لیست قیمت ها همین حالا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید و یا از یکی از لینک های دسترسی سریع در زیر این مقاله اقدام نمایید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *