قیمت ایزوگام ، دریافت آنلاین لیست روزانه قیمت ایزوگام ، آگاهی از آخرین قیمت ایزوگام در سال 99 ، شرکت ایزوگام اصل مجری فروش و نصب انواع ایزوگام پشم شیشه ایران با کیفیت جهانی و با نشان استاندارد ملی ایران ، به همراه ده سال ضمانت نامه بدون قید و شرط در تهران و کرج .

قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران

شرکت ایزوگام پشم شیشه ایران یکی از بهترین مراکز تولید انواع عایق رطوبتی و عایق صوتی در ایران می باشد . این شرکت تولید کننده انواع ایزوگام می باشد ، از محصولات تولید شده توسط شرکت ایزوگام پشم شیشه ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ایزوگام ساده پشم شیشه ایران

ایزوگام ساده شامل ایزوگام تک لایه و دولایه با ضخامت 3 میلیمتر تا 5.5 میلیمتر و تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین قیر پلیمری و الیاف تیشو و پلی استر با کیفیت ، دارای دوام و استحکام مناسب و طول عمر عالی و استحکام کششی بالا . قابل استفاده در تمام سطوح درونی ساختمان و پروژه های عمرای ، نظیر پی ساختمان ، دیوار ها ، سرویس بهداشتی ، پارکینک ، استخر ، پل  ، تونل و کانالهای آب رسانی .

برای دریافت قیمت ایزوگام ساده پشم شیشه ایران می توانید به مقاله قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران مراجعه نمایید .

  • ایزوگام فویل دارپشم شیشه ایران

ایزوگام فویل دار پشم شیشه ایران با ضخامت 2 میلمیتر تا 5.5 میلیمتر ، تهیه شده از بهترین قیر پلیمری با خلوص بالا و الیاف پشم شیشه با کیفیت مناسب .

این نوع ایزوگام به دلیل مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه ماورابنفش و همچنین جلوگیری از صدمات و آسیب دیدگی مکانیکی توسط یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامت 80 تا 100 میکرون روکش شده است . ایزوگام پشم شیشه ایران فویلدار دارای انعطاف پذیری بسیار مناسب و طول عمر بسیار بالا می باشد .

فروش و نصب ایزوگام فویل دار پشم شیشه ایران در تهران و کرج با 10 سال ضمانت بدون قید و شرط و 7 سال بیمه ایران را تنها از شرکت ایزوگام اصل بخواهید .

لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران فویلدار به مقالات زیر مراجعه نمایید و یا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

  1. قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران
  2. قیمت ایزوگام در غرب تهران
  3. قیمت ایزوگام در جنوب تهران
  • ایزوگام طرح دار پشم شیشه ایران

یکی از انواع تولید ایزوگام در شرکت پشم شیشه ایران ، ایزوگام طراح دار می باشد که از دولایه قیر پلیمری با درجه خلوص 60 تا 70 و الیاف تیشو و پلی استر با کیفیت ساخته شده و بوسیله فویل آلومینیوم با طرح و رنگ های بسیار جذاب روکش شده است .

از مزایای ایزوگام طرح دار پشم شیشه ایران همراهی توام زیبایی و کیفیت این نوع ایزوگام می باشد ، ایزوگام طرح دار پشم شیشه ایران برای عایق کاری دیوارهای نما و سطوحی که بیشتر در معرض دید و توجه قرار دارند مناسب می باشد . برای اطلاع بیشتر در زمینه انواع ایزوگام طرح دار لازم است تا مقاله ایزوگام طرح دار را مطالعه نمایید .

برای دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام طرح دار و رنگی تولید شده توسط شرکت ایزوگام پشم شیشه ایران می توانید همین حالا با مشاورین ما در شرکت ایزوگام اصل تماس حاصل فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *