قیمت ایزوگام ، لیست روزانه قیمت ایزوگام ، استعلام قیمت ایزوگام ماسه ایی با نصب و اجرا در تهران و کرج ، دریافت آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در سال 99


 

 

 

 

 

 

 

ایزوگام ماسه ایی چیست ؟

ایزوگام ماسه ایی نوعی از ایزوگام دولایه با ضخامت تقریبی بین 3 تا 5 میلیمتر می باشد که برای تولید آن از دو لایه قیر دمیده و یا قیر پلیمری و همچنین الیاف تیشو یا پشم شیشه استفاده شده است . تفاوت عمده این نوع از ایزوگام با دیگر انواع ایزوگام در روکش ورق ایزوگام می باشد .

معمولا برای مقاومت بیشتر ایزوگام در برابر نور خورشید و اشعه UV و بازتاب پرتو ماورابنفش و همچنین جلوگیری از آسیبهای فیزیکی ، ورق ایزوگام را به وسیله یک لایه فویل آلومینیوم با ضخامت 80 تا 100 میکرون روکش می نمایند . اما در ایزوگام ماسه ایی بجای استفاده از ورق آلومینیومی از سنگ ریزه و یا سلیس و پودر تالک به عنوان پوشش یا روکش ایزوگام استفاده گردیده است .

ایزوگام ماسه ایی علاوه بر مقاومت بیشتر در سرما و گرما و دوام و استحکام بالا در برابر شکسته شدن و ترک برداشتن ، به دلیل رنگ بندی زیبا و جذاب دارای ظاهری بمراتب شکیل تر از دیگر انواع ایزوگام می باشند و بهمین دلیل می توان از این نوع ایزوگام برای عایق کاری سطوح نمای ساختمان نیز استفاده نمود .

 

قیمت ایزوگام ماسه ایی
قیمت ایزوگام ماسه ایی

نحوه نصب ایزوگام ماسه ایی

نصب ایزوگام ماسه ایی دقیقا مانند نصب دیگر انواع ایزوگام می باشد . برای نصب ایزوگام کافی ست ورق ایزوگام را به وسیله یک مشعل گرم نموده و روی سطح دلخواه خود بچسبانیم .

 

قیمت ایزوگام ماسه ایی

قیمت روز ایزوگام ،خوشبختانه امروزه اکثر کارخانجات تولید کننده ایزوگام ، انواع ایزوگام ماسه ایی را با برندهای مختلف و کیفیت های متفاوت تولید می نمایند . همین گوناگونی انواع ایزوگام و تفاوت برند ها و از همه مهمتر نوسانات روز قیمت ها در بازار باعث گردیده تا ما با یک قیمت ثبات برای انواع ایزوگام روبرو نباشیم و نیاز داشته بازیم تا در زمانهای لازم به لیست قیمت انواع ایزوگام دسترسی داشته و یا بتوانیم بصورت آنلاین استعلام قیمت ایزوگام را  داشته باشیم .

شرکت ایزوگام اصل یک شرکت خدماتی در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران است که علاوه بر داشتن سابقه چندین ساله در این کار از نیروی ماهر و کارآزموده ایی نیز برخوردار می باشد .

شما عزیزان برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید . دوستان ما در سریعترین زمان شما را در جریان آخرین وضعیت  قیمت ایزوگام در سال 99 قرار می دهند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *