ایزوگام شنی چیست و چه کاربردی دارد

ایزوگام شنی نوع جدیدی از ایزوگام است که به منظور استحکام و مقاومت بیشتر و همچنین زیبا سازی ظاهر ایزوگام ، سطح روی ورق ایزوگام به وسیله سنگ ریزه پوشانده شده است . در این روش می توانند از سنگ ریزه های رنگی برای زیبا سازی بیشتر ایزوگام استفاده شود .

کاربرد ایزوگام شنی بسیار وسیع بوده و از این نوع ایزوگام به خاطر دوام و طول عمر بالا و مقاوت عالی در برابر سرما و یخبندان و تابش مستقیم نور خورشید و همچنین ظاهر زیبا می توان برای عیق کاری و نصب ایزوگام پشت بام ، ایزوگام دیوار های نمای ساختمان ، نصب ایزوگام و عایق کاری شیروانی و غیره استفاده نمود .

قیمت ایزوگام شنی درجه یک در تهران

قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران تخصص ماست ، ایزوگام اصل سالهاست که در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در تمام نقاط تهران فعالیت دارد و تا کنون 100 پروژه عایقکاری و نصب ایزوگام را در تهران با موفقیت تکمیل نموده است .


 

 


استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت شرکت ایزوگام اصل بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد ، مشاورین شرکت ایزوگام اصل در طول ساعات شبانه روز و در تمام ایام هفته آماده اند تا در کمترین زمان شما را از قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران آگاه نمایند ، برای دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام و آخرین قیمت ایزوگام در سال 99 کافی ست با ما تماس بگیرید .

ارزانترین قیمت ایزوگام شنی درجه یک با نصب و اجرا در تهران و کرج را از ما بخواهید

 

قیمت ایزوگام شنی
قیمت ایزوگام شنی با نصب در تهران

 

قیمت نصب ایزوگام شنی در تهران

نصب ایزوگام شنی یکی از امور خدماتی است که نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد ، مخصوصا عایق کاری و نصب ایزوگام سقف های شیب دار و غیر هم سطح و همچنین نصب ایزوگام روی دیوارهای نمای ساختمان . قیمت نصب ایزوگام شنی در تهران مانند دیگر نصب دیگر انواع ایزوگام در تهران و کرج توسط نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام اصل یک قیمت ثابت بوده و به هیچ عنوان بدلیل دوری و نزدیکی محل ساختمان کم یا زیاد نمیشود . لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران و کرج با ما تماس بگیرید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *