قیمت روز ایزوگام ،قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران ، لیست جدید و بروز قیمت ایزوگام شرق دنیا با نصب در تهران ، استعلام قیمت ایزوگام آسان چسب و بدون حرارت شرق دنیا در تهران ، لیست قیمت ایزوگام بدون حرارت در تهران و کرج ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام صادراتی شرق دنیا ، قیمت ایزوگام با ضخامت 8.3 میلیمتر دولایه فویل دار.

 

قیمت ایزوگام SPS  پلیمری پلاستیکی شرق دنیا

ایزوگام SPS  شرق دنیا از قیر پلیمر پلاستیکی درجه یک 60-70 و الیاف تیشو نبافته در دولایه با روکش فویل آلومینیوم با ضخامت 100 میکرون تولید شده و دارای استاندارد ملی و استاندارد BPE  جهت استفاده و نصب ایزوگام در مناطق سردسیر می باشد .

ایزوگام SPS  از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و دارای مقاومت و پایداری بسیار خوبی در برابر سرما و یخبندان در مناطق سردسیر کشور می باشد .

جهت دریافت لیست روزانه قیمت ایزوگام و آگاهی از قیمت نصب ایزوگام در تهران کافی ست از طریق شماره تماس های اعلام شده در زیر صفحه با ما تماس بگیرید .

 

قیمت ایزوگام SPS پلیمری در تهران
قیمت ایزوگام پلیمری و پلاستیکی شرق دنیا در تهران

 

قیمت ایزوگام بدون حرارت شرق دنیا

ایزوگام بدون حرارت یا ایزوگام آسان چسب به نوعی از ایزوگام گفته می شود که در هنگام نصب نیازی به مشعل و یا گرم نمودن ورق ایزوگام ندارد و به راحتی و آسانی بر روی هر سطحی چسبانده می شود .

شرکت ایزوگام شرق دنیا تنها تولید کننده ایزوگام بدون حرارت با ضخامت 5 میلیمتر در ایران می باشد ، ایزوگام بدون حرارت شرق دنیا از بهترین قیر پلیمری 60 -70 تولید شده و قابلیت نصب آسان بدون استفاده از حرارت بر روی هر سطحی را دارا می باشد ، ایزوگام آسان چسب شرق دنیا از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای استحکام و دوام و طول عمر عالی می باشد .

ایزوگام اصل به عنوان یک شرکت با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران آماده است تا پروژه های عایقکاری را در سراسر شهر تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت با 10 سال ضمانت نامه کتبی و 7 سال بیمه نامه معتبر از بیمه ایران نصب و اجرا نماید ، جهت دریافت قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران حتما با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

 

قیمت ایزوگام پلیمری شرق دنیا با نصب و اجرا در تهران

ایزوگام پلیمری شرق دنیا از بهترین و با کیفیت ترین پلیمرهای لاستیکی و قیر 60-70 در دو نوع بدون روکش و ایزوگام فویلدار با نشان استاندارد ملی و متناسب با تمامی مناطق اقلیمی و جغرافیایی ایران تولید می گردد . این نوع ایزوگام تحمل  و انتعطاف پذیری بالای در سرمای تا -7 درجه سانیگراد را در مناطق سردسیر و پایداری در دمای +120 را بخوبی از خود نشان می دهد .

برای استعلام آنلاین ارزانترین قیمت ایزوگام با نصب در تهران با شماره تلفن های ما در زیر همین صفحه تماس بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *