قیمت ایزوگام ، ارزانترین قیمت ایزوگام سربند تبریز با نصب و اجرا در تهران و کرج ، استعلام آنلاین قیمت انواع ایزوگام تک لایه و دولایه فویلدار سیربند تبریز ، آگاهی از قیمت روز ایزوگام با نصب و اجرا ، جدیدترین لیست قیمت انواع ایزوگام در سال 2020 ، جدول روزانه قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران .

معرفی شرکت ایزوگام سیربند تبریز

شرکت ایزوگام سیربند تبریز یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و صادر کننده عایق های رطوبتی ایران می باشد که در استان آذربایجان غربی واقع گردیده است ، این شرکت توانسته است تا با بهره گیری از بروز ترین تجهیزات و بکارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا و بهره مندی از نیروی کار ماهر و متخصص ، نام ایزوگام سیر بند را به یک برند معتبر جهانی تبدیل نماید .

محصولات و تولیدات این شرکت شامل انواع ایزوگام تک لایه و ایزوگام دولایه فویلدار آلومینیومی می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است .

ایزوگام سیربند تبریز از خاصیت کشسانی و انتعطاف پذیری بسیار مناسبی برخوردار بوده و دارای دوام و پایداری و استحکام عالی در سرما و گرمای شدید می باشد .

از ایزوگام تک لایه سیربند می توانید به راحتی جهت عایق کاری و نصب ایزوگام در مکانهای داخلی ساختمان که در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار ندارد استفاده نمایید مانند نصب ایزوگام در پی ساختمان ، نصب ایزوگام در کف پارکینگ ، حمام ، آشپزخانه و بسیاری موارد دیگر که ممکن است درون فضای ساختمان نیاز به عایقکاری و نشتی گیری داشته باشند .

ایزوگام دولایه فویلدار سیربند دارای یک لایه ورق آلومینیومی با ضخامت بالا بوده که باعث تحمل و دوام بالای ایزوگام در برابر تابش مستقیم نور خورشید و پرتوماوراءبنفش می گردد ، از ایزوگام دولایه سیربند می توانید برای عایق کاری و نصب ایزوگام روی دیوار ، نصب ایزوگام روی شیروانی و نصب ایزوگام پشت بام استفاده نمایید .

 

قیمت ایزوگام سیربند تبریز

قیمت ایزوگام سیربندتبریز در تهران

شما در وب شایت شرکت ایزوگام اصل می توانید انواع ایزوگام تک لایه ساده و دولایه سیر بند تبریز را با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه چه بصورت خرید رول ایزوگام و بدون صب و اجرا و چه بصورت خرید ایزوگام با نصب اجرا خریداری فرمایید ،استعلام قیمت ایزوگام به صورت آنلاین در وب سایت ما امکان پذیر است علاوه برآن می توانید جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و همچنین دریافت قیمت نصب ایزوگام با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

شرکت ایزوگام اصل بیش از پانزده سال است که با ارائه خدمات فروش ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران در خدمت همشهریان عزیز می باشد ، ما در طی این سالها پروژه های عایق کاری و نصب و اجرای ایزوگام فراوانی را در گوشه به گوشه شهر تهران انجام داده ایم و بسیار خوشحالیم که تا کنون توانسته رضایت شما همشهریان عزیز را جلب نماییم . در وب سایت شرکت ایزوگام اصل درخواست مشاوره و بازدید از محل و استعلام روزانه قیمت ایزوگام کاملا رایگان می باشد ، با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *