قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا در محله مجیدیه در منطقه شرق تهران

مجیدآباد نام یکی دیگر از محله‌های معروف شرق تهران است که در منطقه ۴ واقع شده است. این محله در مجاورت جاده لشکرک و تلو و مناطق کوهستانی و ییلاقی تهران مانند زرد بند و لواسان قرار گرفته است.

محله مجیدآباد از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به خیابان وفادار در مجاورت بزرگراه شهید زین‌الدین، از غرب به خیابان استخر (پروین) و از شرق به بزرگراه شهید باقری منتهی شده و در همسایگی محله قنات کوثر واقع است.

از مهم‌ترین مزیت‌های این محله که آن را به یکی از محله‌های پرطرفدار جهت سکونت، اجاره یا خرید واحد مسکونی تبدیل کرده است می‌توان به مجاورت با بزرگراه‌های تهران و مناطق کوهستانی خوش آب و هوای اطراف تهران اشاره کرد.

 

قیمت ایزوگام با نصب در محله مجید آباد تهران
قیمت ایزوگام با نصب در محله مجید آباد تهران

شرکت ایزوگام اصل با در اختیار داشتن کادر مجرب و متبحر و بیش از 15 سال سابقه کاری در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران ، جهت فروش و نصب ایزوگام در محله مجیدیه تهران اعلام آمادگی می نماید .

اجرای عایق کاری و نصب ایزوگام با استفاده از بهترین انواع ایزوگام با نشان استاندارد ملی و ده سال ضمانت نامه بدون قیدو شرط و 7 سال بیمه نامه از بیمه ایران .

نصب ایزوگام بام ساختمان ، نصب و تعمیر ایزوگام شیروانی ، عایق کاری و ایزوگام سرویس بهداشتی و پارکینگ ، عایق کاری استخر با ارزانترین قیمت در مجیدیه تهران .

قیمت ایزوگام

جهت دریافت قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و حومه همین حالا با ما تماس بگیرید .