قبل از شروع به کار ساخت و ساز و یا تعمیر ایزوگام لازم است بدانیم که ایزوگام چیست و چه انواعی دارد ؟ ، ایزوگام درجه یک چیست و چه مشخصاتی دارد و از همه مهمتر آنکه قیمت ایزوگام درجه یک در تهران با نصب و بدون نصب چقدر می باشد ؟

 

ایزوگام درجه یک

ایزوگام یه عایق ضد آب که از مواد نفتی ساخته شده است و به عبارتی نفت پایه می باشد . ایزوگام از یک لایه قیر اوکسیده ( دمیده ) و یا قیر پلیمری ( پلاستیکی ) و همچنین الیاف تیشو یا پشم شیشه تهیه شده است . طرز کار و همچنین کاربرد همه انواع ایزوگام بدون در نظر گرفتن تعداد لایه های ساخته شده و یا روکش و غیره ، جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ونم می باشد . اما در نظر گرفتن همین کاربرد موجب شده تا تفاوت های فراوانی به لحاظ کیفیت و استحکام در بین انواع ایزوگام دیده شود ، ما در ادامه همین مقاله شما را با مشخصات ایزوگام مرغوب  و درجه یک آشنا خواهیم نمود .


 

 

 

 

 

مشخصات ایزوگام درجه یک

در یک تعریف کلی ایزوگام درجه یک به ایزوگامی گفته می شود که تمامی مشخصات زیر را دارا باشد

  • ایزوگام درجه یک از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است

یک ایزوگام خوب و درجه یک باید از مواد اولیه نظیر قیر پلیمری با درجه خلوص بالا و الیاف پشم شیشه 800 تا 1200 گرمی با کیفیت تهیه شده باشد .

  • ایزوگام درجه یک باید دارای نشان استاندارد باشد

وجود نشان استاندارد ملی برای ایزوگام بهترین مشخصه برای تعیین کیفیت ایزوگام تولید شده می باشد ، به دلیل اینکه در اداره استاندارد ایزوگام تولید شده با انواع روش های ارزیابی و کنترل کیفیت تست و آزمایش می گردد .

  • ایزوگام درجه یک باید دارای ضخامت و وزن ایده آل و مناسب باشد

ضخامت بین 4 تا 5.5 میلیمتر برای ورق ایزوگام و وزن بین 40 تا 45 کیلوگرم برای رول ایزوگام بسیار مناسب و نشان دهنده کیفیت ایزوگام تولید شده می باشد که در هنگام خرید و سفارش ایزوگام حتما به این مورد باید توجه ویژه نمود .

  • ایزوگام درجه یک باید از روکش مناسبی برخوردار باشد

به منظور استحکام بیشتر و مقاومت ایزوگام در برابر تابش مستقیم نور خورشید و پرتو ماورابنفش بهتر است ایزوگام درجه یک از یک لایه فویل آلومینیوم با ضخامت حدود 100 میکرون و یا پوشش ماسه ایی با ضخامت مناسب پوشانیده شده باشد .

  • ایزوگام درجه یک باید از کشسانی خوبی برخوردار باشد

یکی از مشخصات بارز ایزوگام درجه یک حالت کشسانی و مقاوت در برابر کشیده شدن می باشد ، به همین منظور می توانید یک تکه ایزوگام را از دو سمت با دستان خود بکشید ، مقاومت در برابر کشیده شدن تاثیر مستقیم در برابر پایداری ایزوگام در برابر سرما و گرما و جلوگیری از شکسته شدن و ترک برداشتن ایزوگام می باشد .

  • ایزوگام درجه یک باید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد

انعطاف پذیری ایزوگام بخوبی نشان دهنده کیفیت ایزوگام می باشد . شما می توانید یک تکه ایزوگام را با دستان خود خم کنید در صورتیکه ایزوگام تا 150 درجه خم شد و دارای ترک خودگی و شکستگی نشد ، نشان میدهد که ایزوگام امتحان شده از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد .

 

قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام درجه یک

 

قیمت ایزوگام درجه یک در تهران

ما دو نوع استعلام قیمت ایزوگام را در اختیار داریم ،

  1. قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران
  2. قیمت ایزوگام بدون نصب

برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب و آگاهی از قیمت روز ایزوگام کافی ست با مشاورین شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید .

شرکت ایزوگام اصل با بیش از 15 سال سابقه کاری در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران آماده عقد قرار داد جهت عایق کاری و انجام پروژه نصب ایزوگام در تمام نقاط تهران و کرج می باشد ، سریعترین زمان در انجام خدمات نصب ایزوگام ، ارزانترین قیمت نصب ایزوگام ، 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 7 سال بیمه نامه معتبر از بیمه ایران هدیه ما به همشهریان خوبی ست که ما را انتخاب کرده اند .

همین حالا گوشی را بردارید و با شماره تماس های شرکت ایزوگام اصل تماس بگیرید تا در جریان آخرین لیست روزانه قیمت ایزوگام قرار بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *