قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران تخصص ماست ، ایزوگام اصل سالهاست که در ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام در تمام نقاط تهران فعالیت دارد و تا کنون 100 پروژه عایقکاری و نصب ایزوگام را در تهران با موفقیت تکمیل نموده است

قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام و نصب

 

فروش و نصب ایزوگام حفاظ بام میهن

ایزوگام حفاظ بام میهن تولید شرکت ایزوگام بام گستر اصل تهران می باشد که به دلیل تشابهات اسمی به ایزوگام حفاظ بام میهن تغییر نام پیدا نمود .

ایزوگام حفاظ با میهن دولایه و تولید و با روکش فویل آلومینیوم بوده و از بهترین نوع قیر پلیمری ( پلاستیکی ) با درجه خلوص بالا و از بهترین الیاف تیشو ( پشم شیشه ) ساخته شده است ، فویل آلومینیوم این ایزوگام از ضخامت و کفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد .

ایزوگام حفاظ بام میهن دارای استحکام و مقاومت بسیار مناسبی در برابر سرما و یخبندان می باشد و همچنین در برابر تابش مستقیم نور خورشید بسیار مقاوم است . انعطاف پذیری و نرمی و همچنین کشسانی این ایزوگام موجب گردیده تا این ایزوگام براحتی شکسته یا ترک خورده نگردد و طول عمر خوبی داشته باشد .

ایزوگام حفاظ بام میهن با ضمانت نامه کتبی 10 ساله از سوس شرکت سازنده عرضه می گردد و همچنین دارای 7 سال بیمه نامه از شرکت بیمه ایران نیز می باشد .

شرکت ایزوگام اصل چنین سال است که با فروش و نصب ایزوگام حفاظ بام میهن در تهران و کرج در خدمت همشهریان می باشد و پروژه های بسیاری را با استفاده از ایزوگام حفاظ بام میهن اجرا و تکمیل نموده است . قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در مناطق 22 گانه تهران بزرگ تخصص ماست ، قبل از خرید هر نوع ایزوگام لطفا با مشاورین شرکت ایزوگام اصل نیز مشورت نمایید .

قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام در تهران

 

قیمت ایزوگام حفاظ بام میهن بدون نصب با ارسال رایگان

در شرکت ایزوگام اصل فروش ایزوگام بصورت رول ایزوگام و بدون نصب و اجرا امکان پذیر می باشد ، حتی ما در این شرکت شرایطی را مهیا نموده ایم تا ایزوگام خریداری شده شما را کاملا رایگان خدمت شما ارسال و درب منزل تحویل دهیم . برای دریافت قیمت روز ایزوگام حفظ بام میهن بدون نصب و اجرا می توانید مقاله قیمت ایزوگام بدون نصب در تهران  و یا قیمت ایزوگام بدون دستمزد را مطالعه نمایید . همچنین می توانید جهت استعلام قیمت ایزوگام از طریق شماره تلفن های اعلام شده با مشاورین شرکت ایزوگام اصل در تماس باشید .

 

قیمت ایزوگام حفاظ بام میهن با نصب و اجرا در تهران

لازم است بدانید که برای انجام موفق و بدون عیب و نقص عایق کاری ساختمان تنها خرید ایزوگام با کیفیت و مرغوب کافی نیست ، بلکه  بیشتر از 60% از عایق کاری خوب ساختمان به نصب ایزوگام به صورت اصولی و صحیح مربوط می باشد .

اگر مایلید تا هر ساله با مشکل تعمیرات ایزوگام مواجه نگردید و ایزوگام شما از عمر مفید بالایی برخوردار باشد ، از واگذاری کار نصب ایزوگام به افراد غیر متخصص و غیر حرفه ایی جدا خودداری کنید  و نصب ایزوگام را به یک شرکت ارائه دهنده خدمات نصب و اجرای ایزوگام با تجربه و تخصص بالا بسپارید .

شرکت ایزوگام اصل بیشتر از 15 سال در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران و کرج فعالیت داشته و از تجربه لازم در این زمینه برخوردار می باشد . تیم نصابان حرفه ایی شرکت ایزوگام اصل در سریعترین زمان کار نصب و اجرای ایزوگام را با بهترین کیفیت انجام خواهند داد . لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران از لینک های زیر استفاده نمایید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *