قیمت ایزوگام رنگی و طرح دار برای استخر کاملا بستگی به نوع ایزوگامی دارد که استفاده می کنید . امروزه جهت عایق دیوارها و کف استخر به منظور ایجاد فضای زیباتر و دلنشین تر سعی می شود تا از انواع ایزوگام طرح داربا رنگ های جذاب و زیبا استفاده نمایند .

قیمت ایزوگام استخر رنگی طرحدار در تهران

ایزوگام طرح دار نوعی ایزوگام دولایه است که با فول آلومینیومی طرحدار و رنگی روکش شده است ، ایزوگام طرحدار علاوه بر طول عمر بالا و دوام و پایداری مناسب از رنگهای بسیار زیبایی جهت زیباسازی فضای نصب ایزوگام بهره می برد . توصیه ما این است که قبل از خرید ایزوگام برای استخر حتما با یک کارشناس ماهر مشاوره نمایید و طرح ها و برند های مختلف ایزوگام را بررسی و ایزوگام با کیفیت و با طرح مد نظر خود را سفارش دهید .

نکات مهم در انتخاب ایزوگام مناسب برای استخر

با یک نگاه ساده به چند نمونه ایزوگام براحتی خودتان میتوانید فرق بین انواع ایزوگام را متوجه شوید . هر ایزوگام مشخصات و ویژگی هایی دارد که می تواند آن را از دیگر انواع ایزوگام ها متمایز نماید .

در این مقاله شما را با مشخصات ایزوگام مرغوب برای استفاده در عایق کاری استخر آشنا می نماییم که مطمئنا شما نیز نیاز دارید که هنگام خرید ایزوگام به آنها دقت نمایید .

1. قبل از هرچیز باید بدانیم که ایزوگام باید متناسب با شرایط آب و هوایی محل ما انتخاب شود ، به عنوان مثال اگر شما در مناطق سردسیر شمال غرب کشور زندگی می کنید باید ایزوگامی را انتخاب نمایید که در شرایط یخبندان های شدید دارای مقاومت بالایی بوده و بسادگی دچار ترک خوردگی و نشت آب نشود . برای حصول اطمینان از این مهم کافی است تا برچسب روی رول ایزوگام را مطالعه نمایید ، در برجسب مشخصات ایزوگام به میزان مقاومت و پایداری ایزوگام در درجات مختلف سرما و گرما اشاره شده است .

2. در زمان خرید ایزوگام برای استخر به نشان استاندارد ایزوگام مورد نظر دقت نمایید و از خرید ایزوگام های با برند های متفرقه و بدون نام و نشان استاندارد جدا خوداری کنید تا متحمل هزینه های تعویض نشوید .

3. برای ایزوگام و عایق کاری استخر ایزوگام دولایه بسیار ماسب تر است

4 . وزن رول ایزوگام می باید حدود 42 کیلوگرم باشد و ضخامت ورق ایزوگام نیز حدود 4 ملیمتر این سایز در ضخامت و وزن ایزوگام نشان وجود میزان کافی قیر در ایزوگام می باشد .

قیمت ایزوگام برای استخر با نصب و اجرا در تهران

با توجه به اینکه برند های متفاوتی از انواع ایزوگام با کیفیت های مختلف برای استخر وجود دارد لذا بهتر است قبل از خرید با استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت شرکت ایزوگام اصل ، از انواع مختلف ایزوگام با قیمت روز آنها مطلع شده و با یکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت قیمت بهترین ایزوگام را در تهران انتخاب و خریداری نمایید .

همکاران ما در شرکت ایزوگام اصل در طول شبانه روز و در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند . کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در جریان آخرین لیست قیمت ایزوگام با نصب در تهران و کرج قرار دهیم .