قیمت ایزوگام ، استعلام روزانه قیمت ایزوگام آذین بام دلیجان ثبت 563 ، لیست جدید و بروز ایزوگام آذین بام دلیجان با نصب در تهران ،قیمت انواع ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا ، آگاهی از قیمت رول ایزوگام در بازار تهران ، آخرین تغییرات قیمت ایزوگام آذین بام دلیجان در سال 99  .

 

معرفی ایزوگام آذین بام دلیجان ثبت 563 

شرکت ایزوگام آذین بام دلیجان تولید کننده مطرح انواع عایق رطوبتی پیش ساخته با نشان استاندارد ، تولید کننده انواع ایزوگام تک لایه تا سه لایه با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قیر پلیمری و الیاف تیشو بافته نشده ، مناسب جهت عایق کاری ساختمان در مناطق سردسیر و گرمسیر ، قابل استفاده و نصب ایزوگام در تمامی بخش های ساختمان از پی و فوندانسیون تا سرویس بهداشتی و حمام ، نصب ایزوگام روی شیروانی و نصب ایزوگام روی دیوار .

مشخصات ایزوگام آذین بام دلیجان

  • دارای نشان استاندارد ملی
  • ایزوگام دولایه با ضخامت حدود 4 میلیمتر
  • دارای روکش فویل آلومینیومی با ضخامت 100 میکرون
  • وزن رول ایزوگام آذین بام 42 کیلوگرم
  • تولید شده از قیر پالایشگاهی با خلوص بالا
  • انعطاف پذیری مناسب و مقاومت در برابر شکسته شدن و ترک برداشتن
  • مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر کشور

قیمت ایزوگام آذین بام بدون نصب با ارسال رایگان

رول ایزوگام آذین بام بدون نصب و اجرا با ارسال رایگان در تمامی نقاط شهر تهران و کرج با ارزانترین قیمت در وب سایت شرکت ایزوگام اصل آماده فروش و عرضه می باشد . در صورتیکه شما هم قصد خرید ایزوگام مرغوب و با کیفیت آذین بام دلیجان را دارید می توانید جهت دریافت قیمت ایزوگام آذین بام بدون نصب و اجرا همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام آذین بام دلیجان در تهران
جدول قیمت ایزوگام دلیجان در تهران با آبدیت روزانه

 

قیمت ایزوگام آذین بام دلیجان با نصب در تهران

شرکت ایزوگام اصل با 15 سال تجربه در فروش و نصب ایزوگام در مناطق 22 گانه تهران با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه در ارائه خدمات نصب ایزوگام آماده عقد قرار داد جهت فروش و نصب انواع ایزوگام با ارزانترین قیمت ، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت به همراه 10 سال ضمانت نامه کتبی و 7 سال بیمه ایران می باشد ، لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام  و همچنین قیمت نصب ایزوگام در تهران با ما تماس بگیرید ، دریافت هرگونه مشاوره و بازدید از محل از سوی کارشناسان ایزوگام کاملا رایگان می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *