نصب ایزوگام در سرویس های بهداشتی

ما در این مقوله توضیحات واطلاعاتی راجع به نصب ایزوگام در سرویس های بهداشتی در اختیار کسانی که به نوعی با این موارد سرو کار دارند میگذاریم؛ که این اطلاعات کمک شایان و موفقیت های فراوانی برای این افراد در پی خواهد داشت. ساختمانی ساخته میشود .یکی از کارهای ساختمان عایقکاری کف سرویس ها حمام ؛آشپزخانه ؛تراس ؛دستشویی ها و …می‌باشد.

ایزوگام حمام

استفاده از ایزوگام یا قیرگونی

ما در تصمیم گیری در عایق سرویس باید اطلاعات کافی داشته باشیم که ایا کف سرویس های بهداشتی را قیرگونی کنیم یا ایزوگام.؟ کدام یک بهتر است؟کدام مقرون به صرفه است و یا کدام دوام و کیفیت بیشتری دارد؟ در سرویس ها با توجه به لوله های پلاستیکی فاضلاب ها و اب اشامیدنی بسیاری بر این باورند که سروس ها باید با قیر گونی عایق شود . قیرگونی در سرویس کار شایسته و مفیدی میباشد به شرط اینکه خوب اجرا شود و قیرگونی را دو لایه اجرا کنیم که استحکام و عمر.بیشتری در اینده داشته باشد.

ایزوگام بهتر است یا قیرگونی

در خصوص ایزوگام برخی دیگر نصب ایزوگام در سرویس را کار خوب و مفیدی نمیدانند. ما در اینجا باید بگوییم که در سروس هم میتوان نصب ایزوگام انجام داد . و ما در اینجا به صراحت میگوییم که استحکام و عمر ایزوگام نسبت به قیرگونی بیشتر میباشد به شرط اینکه نصاب فرد بسیار حرفه ای و ماهری باشد . در هنگام نصب به لوله های اب و فاضلاب دقت زیاد داشته باشد که آنها را نسوزاند و اسیب وترد نکند.

کیفیت ایزوگام مصرفی

جنس ایزوگام مصرفی بسیار عالی و مرغوب و باکیفیت باشد. در هنگام نصب ایزوگام ایزوگام را به درستی ذوب کرده و بچسباند به طوری که اب نتواند تحت هیچ شرایطی به زیر ایزوگام نفوذ کند. بهتر است قبل از نصب ایزوگام  کف سروس را با یک لایه قیرکشی نموده و قیر اندود کنیم. کنج ها و دور لوله ها را با دقت لکه گیری و عایق کاری نماییم. بعد از پایان کار   ۲۴ الی ۴۸ ساعت کارمان را تست غرقابی نماییم.