پیش‌ترها که استفاده از ایزوگام مانند امروزه رایج نشده بود انتخاب یک ایزوگام مرغوب و خوب کار آسانی بود . اما امروزه با وجود صدها برند و مدل ایزوگام اصلی و تقلبی در بازار شناسایی یک ایزوگام خوب و با کیفیت کار چندان آسانی نیست . یک ایزوگام خوب ایزوگامی است که دارای ویژگی های مختلفی باشد و توسط سازمان استاندارد ، تایید شده و دارای یک ضمانت نامه طولانی مدت باشد .

ایزوگام با کیفیت

در ادامه با روش های شناخت یک ایزوگام مرغوب آشنا می‌شویم:

  1. مقاومت در برابر تا شدن ؛ اگر یک ایزوگام در صورت تا شدن از پشت بشکند یا ترک بخورد نشان دهنده کیفیت پایین ایزوگاماست .
  2. مقاومت در برابر کشش و فشار ؛ یک ایزوگام مرغوب باید مقاومت کافی در برابر کشش و فشار داشته باشد به طوری که با هرقدرت کششی از هر طرف کشیده شود پاره و از هم جدا نشود .
  3. عدم انتقال رنگ تیره ؛ ایزوگام ها معمولا دارای یک لایه خارجی ( روکش محافظتی ) هستند . برای شناخت ایزوگام مرغوب باید دست خود را بر روی قسمتی از ایزوگام که لایه خارجی آن را پوشش داده بکشید در صورتی که مواد سیاه رنگ ایزوگام به دست منتقل نشود مشخص میشود که این نوع ایزوگام مرغوب است در حالی که چسبیدن ذرات سیاه رنگ و ریز بر روی دست نشان دهنده نامرغوب بودن ایزوگام است .
  4. بوی ایزوگام ؛ یکی از ساده ترین راه های تشخیص ایزوگام خوب از طریق بوی ایزوگام است . در ساخت ایزوگام مرغوب از پلیمر یا قیر مرغوب استفاده میشود ، در صورتی که در نمونه های نامرغوب از پودرهای معدنی یا مواد غیز پلیمری استفاده میشود و به همین خاطر ایزوگام نامرغوب بوی نامطبوعی از مازوت ( گازوئیل صنعتی ) از خود ساتع می کند .

بهترین ایزوگام بازار را چگونه میتوان شناخت ؟ آیا مهم است که بدانید بهترین ایزوگام بازار کدام است ؟

ایزوگام در بازار ایران بسیار فراوان است . بهترین ایزوگام باید ویژگی و مزیت های بسیاری داشته باشد . برای تهیه ایزوگام می توانید از نکاتی که در بالا ذکر شده است استفاده کنید تا ایزوگامی با کیفیت و خوب تهیه کنید . البته نباید فراموش شود که تنها خرید ایزوگام با کیفیت ، تضمینی برای کیفیت نهایی کار نیست و باید کار نصب و راه اندازی توسط کارشناسان با تجربه انجام شود تا هم عمر ایزوگام افزایش یابد و هم هزینه های جانبی به دنبال نداشته باشد .

 

قیمت ایزوگام باکیفیت و مرغوب با نصب و اجرا در تهران

قیمت ایزوگام با کیفیت و مرغوب و با نشان استاندارد و با برند معتبر، معمولا کمی بیشتر از قیمت انواع ایزوگام بی کیفیت و بی نام و نشان می باشد ، هر چند که نمی توان به صورت عموم قیمت بیشتر را ملاک کیفیت ایزوگام دانست ، اما مسلم است که ایزوگام ساخته شده از قیر پلیمری درجه یک با الیاف پشم شیشه با کیفیت بدلیل قیمت بالاتر مواد اولیه از قیمت بیشتری برخوردار است .

در وب سایت شرکت ایزوگام اصل استعلام قیمت ایزوگام با آبدیت جدید و بروز شده امکان پذیر می باشد کافی ست تا به بخش قیمت روز ایزوگام مراجعه نمایید تا در جریان آخرین قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا در تهران قرار گیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *