ایزوگام فویل دار چیست؟

ایزوگام فویل دار که با نام های ایزوگام روکش دار و یا ایزوگام آلومینیومی نیز شناخته می شود ، نوعی ایزوگام است که با یک ورق فویل آلومینیوم روکش شده است ، روکش نمودن ورق ایزوگام دارای محاسن زیادی است از جمله آنها می توان به بازتاب نور خورشید و مقاومت ایزوگام در برابر اشعه UV و فرا بنفش می باشد ، همچنین روکش آلومینیوم از گرم شدن بیش از حد ایزوگام در زمان تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری نموده و موجب طول عمر ایزوگام و دوام و پایداری آن می شود ، امروزه با استفاده از تکنولوژی و فن آوری های روز انواع ایزوگام با روکش های دیگر مانند ایزوگام طرح دار و ایزوگام ماسه ایی نیز وارد بازار شده است.

 

ایزوگام فویلدار برای چه مکان هایی مناسب است
دانلود فیلم معرفی ایزوگام فویل دار

 

محل مناسب برای ایزوگام فویل دار

ذر پشت‌بام‌های در معرض نور و گرمای خورشید بهتر است از ایزوگام های فویل دار استفاده نماییم. در نصب ایزوگام بر روی دیوار های باارتفاع بهتر است از ایزوگام فویل دار استفاده شود.

ایزوگام فویل‌دار به دلیل مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید، مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهد و سال‌های طولانی بدون نیاز به تعویض به خوبی کار می‌کند.

در استخر ها میتوانیم از ایزوگام فویل دار استفاده نماییم و پس از نصب ایزوگام هیچ گونه دیوار چینی یا سیمان کاری و رابیس کاری بر روی ایزوگام نصب شده انجام ندهیم.

و آن را با همان ایزوگام نصب شده آبگیری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *