نگهداری ایزوگام قبل از نصب

در ابتدا باید بگوییم که رول های ایزوگام باید در انبار سقف دار و در هوای خشک که حداقل دمای آن +5 درجه سانتی گراد می باشد، نگهداری شوند. مدت زمان نگهداری رول های ایزوگام تا زمان نصب آن بیش تر از شش ماه نباید طول بکشد.

که تولیدکنندگان ایزوگام باید مدت زمانی که می‌توان ایزوگام را ذخیره کرد را بر روی ایزوگام درج نمایند که این مدت زمان نباید بیش تر از دوازده ماه و کم تر سه ماه باشد.

نصب ایزوگام

نکات روش نصب ایزوگام

به هیچ وجه نباید دو رول را به هم بچسبانید و یا بر روی هم قرار بدهید و باید جریان هوا در میان رول های ایزوگام جریان داشته باشد و بتوان به راحتی از هر قسمت انباری نمونه برداری کرد.

قبل از نصب ایزوگام باید دقت کنید که پرایمر و مشتقات نفتی که قبل از نصب ایزوگام بر روی سطوح پاشیده شده است، خشک شده باشد.

سطحی را که می خواهید بر روی آن ایزوگام نصب کنید را کاملا یکنواخت نمایید و در صورتی که بر روی سطح بر آمدگی هایی مانند سرستون و انتهای میلگرد وجود دارد، آن ها را کوتاه کرده و صاف نمایید.

قبل از اینکه ایزوگام را بر روی سطح مورد نظر نصب نمایید، حتما آن را تمیز کرده و خشک نمایید و به هیچ وجه نباید سطح مورد نظر مرطوب باشد.

یک شیب پنج درصدی در هنگام نصب ایزوگام به سمت آبروها ایجاد نمایید تا در هنگام بارش برف و باران، آب بر روی عایق جمع نشود.

هیچ موقع رول  ایزوگام را در هوای برفی و بارانی نصب نکنید و دمای هوا در هنگام نصب ایزوگام نباید بیش تر از 40 درجه سانتی گراد و کم تر از +5 درجه سانتی گراد نباشد. همیشه رول ها را به صورت عمودی حمل کنید و از پرت کردن آن ها جدا خودداری کنید زیرا موجب آسیب دیدن ایزوگام ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *